Nokia - 2 backup - jak zobaczyc czesc danych?

Data: 2011-09-30 19:54:58
Autor: Gieroj
Nokia - 2 backup - jak zobaczyc czesc danych?
Mam nokie i od czasu do czasu robie backup.
Mam 2 archiwalne pliki .nbu.
Jeden juz wczytalem na komorke ale chce takze zobaczyc kontakty ktore sa na drugim pliku nbu.
Czy da sie to jakos zrobic?
Czy wczytujac jeden .nbu usuwa drugi? Czy jest moze jakas opcja wczytywania wylacznie kontaktow?

Data: 2011-09-30 21:40:05
Autor: Krystek
Nokia - 2 backup - jak zobaczyc czesc danych?
2011-09-30 19:54, Gieroj wysłał(a) wiadomość:
Mam nokie i od czasu do czasu robie backup.
Mam 2 archiwalne pliki .nbu.
Jeden juz wczytalem na komorke ale chce takze zobaczyc kontakty ktore sa
na drugim pliku nbu.

Wyłącz synchronizację w PC / Ovi Suite. A do przeglądania zawartości plików .nbu użyj NbuExplorer albo NBUParser.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Nokia - 2 backup - jak zobaczyc czesc danych?