Nokia 2330 Classic - proszę o ocenę

Data: 2011-05-03 19:36:55
Autor: X
Nokia 2330 Classic - proszę o ocenę
Już od jakiegoś czasu szukam taniej komórki, która miałaby:
- klienta poczty
- SMS z funkcją T9
- kalendarz z możliwością zapisywania terminów
Ostatnio znalazłam komórkę Nokia 2330 Classic, która wg opisu
spełnia moje oczekiwania. Jest jeszcze w sprzedaży i nowa
kosztuje poniżej 200 zł.
Proszę o opinię jej posiadaczy.
Jak spisuje się e-mail, kalendarz i pisanie SMSów z wykorzystaniem T9?
Na czym polega podane w opisie automatyczne odbieranie
ze słuchawkami lub zestawem samochodowym?

Pozdrawiam

Data: 2011-05-03 19:34:41
Autor: m4rkiz
Użytkownik "X" <X@X.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dc03d37$0$2486$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

bateria trzyma dwa tygodnie, solidna, prosta, kiepski ekran jak na
dzisiejsze czasy, o zdjeciach mozna zapomniec nawet twarz do ksiazki
wyglada bardzo kiepsko

Jak spisuje się e-mail,

nie wiem, nie testowalem, z racji malej rozdzielczosci moze byc kiepsko

kalendarz i pisanie SMSów z wykorzystaniem T9?

normalnie, jak w kazdej nokii

Na czym polega podane w opisie automatyczne odbieranie
ze słuchawkami lub zestawem samochodowym?

zapewne jezeli masz wlaczone sluchawki to mozesz ustawic automatyczne
odbieranie przychodzacej rozmowy

Nokia 2330 Classic - proszę o ocenę