Nokia 2730 klawiatura

Data: 2009-12-01 18:26:43
Autor: ciekawy
Nokia 2730 klawiatura
Zawsze używałem telefonów z rozróżnionymi poszczególnymi klawiszami, a w tym modelu widzę że wszystkie stanowią jakby całość. Jak się tego używa, czy to nie jest niewygodne i nie naciska się przez przypadek sąsiedniego klawisza? Telefonu nie widziałem na żywo, tylko fotki w internecie

Data: 2009-12-01 22:27:12
Autor: jerry
Nokia 2730 klawiatura
ciekawy natekścił posta hf3jpl$ht0$1@atlantis.news.neostrada.pl:

[...]

Wczoraj "kupiłem" żonie 2700 (czyli to samo tylko bez wcmda)
Przesiadkę z 6070 na tę całkiem przyjemną słuchawkę
przyjęła z zadowoleniem. Mimo mniejszych klawiszy i mniejszych
znaczków na tychże, obsługa przebiega bez zakłóceń.
(oczywiście poza komunikacją z PC Suite).

Data: 2009-12-02 00:05:59
Autor: ciekawy
Nokia 2730 klawiatura
Użytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomości news:hf41sl$kv2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale to żona obsługuje, a ja nie mam kobiecych dłoni.
Tobie jak się używa tej klawiatury? PC Suite nie obsługuje??
Chyba jednak skreśle ten telefon

Data: 2009-12-02 11:53:19
Autor: jerry
Nokia 2730 klawiatura
ciekawy natekścił posta hf485b$ir0$1@nemesis.news.neostrada.pl:

Ale to żona obsługuje, a ja nie mam kobiecych dłoni.
Tobie jak się używa tej klawiatury?
Mnie bez kłopotu, a muszę co chwilę ustawiać jej coś co by chciała, ale jak zwykle "nie ma czasu" by znaleźć.
PC Suite nie obsługuje??
Pewnie obsługuje, tylko u mnie pc suite nie widzi żadnego fona, mimo tego, że bluesoleil bez problemu wymienia z nimi pliki.

Nokia 2730 klawiatura