Nokia 2760 - czas trwania rozmowy

Data: 2009-07-01 09:56:10
Autor: Marek
Nokia 2760 - czas trwania rozmowy

 Witam:)

   Zakupiłem żonce Nokię 2760 i co mnie zdziwiło, to że w czasie rozmowy nie pokazuje się czas
który upłynął od chwili rozpoczęcia rozmowy, jedynie po zakończeniu rozmowy wyskakuje komunikat podsumowujący czas jej trwania.
   W ustawieniach telefonu nie znalazłem takiej opcji żeby to włączyć, a przecie dobrze wiedzieć ile już
czasu się gada, co by nie przegadać za dużo:)
  W moim staruszku Samsungu mogę sobie to podejrzeć w czasie rozmowy, ale żeby Nokia nie miała ?!

  Tak więc pytanko: czy ten typ tak ma, czy jest sposób, żeby to włączyć?

--
Pzdr.
Marek

Nokia 2760 - czas trwania rozmowy