Nokia 3100 i wirtualne słuchawki?

Data: 2010-05-11 19:07:39
Autor: Arek
Nokia 3100 i wirtualne słuchawki?
Nie moja, kolega prosił, pytam bo się na tych fonach nie znam.

Coś się "zacięło" i nie można włączycć "normalnej" głośności. Jest
albo tryb głośno mówiący czyli "Głośnik" albo "Mikrozestaw" (słuchawkowy
rozumiem...) czyli cisza bo żaden zestaw nie jest i nie był podłączony.
Wg "rozszerzonej instrukcji" str. 32 i 33 (znalazlem na sieci) w Opcje
podczas rozmowy powinna być dostępna opcja Telefon - to ma być normalna
głośność. Takiej opcji nie ma. Domyślam się, że telefon zgłupiał i myśli,
że ten zestaw ma.
Ale jak mu to wyperswadować?

Arek

Data: 2010-05-12 10:00:21
Autor: Tomek

Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:hsc2o3$vme$1news.onet.pl...
Nie moja, kolega prosił, pytam bo się na tych fonach nie znam.

A kolega nie zapomniał czasami dodać, że pojawiła sie na wyświetlaczu ikonka słuchawek? Dlatego telefon "myśli", że są one podłączone. To bardzo częsty objaw zawilgocenia telefonu. Rada : wyczyszczenie telefonu i pozbycie się zwarcia.

Nokia 3100 i wirtualne słuchawki?