Nokia 3310 classic - automatyczne usuwanie notatek

Data: 2010-01-08 19:40:53
Autor: Wojtek
Nokia 3310 classic - automatyczne usuwanie notatek
Witam,

czy udało się komuś ustawić telefon nokia 3310 classic aby sam usuwał automatycznie notatki (nowe sprawy) po ich zakończeniu?
Ja notatke dodaję w sposób następujący (Idź do/nowa sprawa) wpisuję temat, datę i ustawiam żeby mi dzwoniło o danej godzinie. Stare notatki jednak zostają i się kumulują i nie da sie usunąć wszystkich na raz. można każdą z nich tylko znaznaczyć jako "Zmień na gotowe" i usunąć zaznaczone. Ale trzeba to robić kolejno. Jest jakis sposób? Przez nokia suite - nie ma dostępu do notatek (tylko wiadomości i kontakty).

pozdrawiam,
Wojtek

Nokia 3310 classic - automatyczne usuwanie notatek