Nokia 500

Data: 2012-01-22 09:50:58
Autor: ...:::fi$her:::...
Nokia 500
cześć!
Przymierzam się do zakupu w/w aparatu,
Telefon posiada os symbian anna co raczej nic mi nie mówi, więc>
Telefon chcę także wykorzystać jako gps, jak to wygląda w praktyce,
tzn.
czy jest możliwość wgrania na tel jakąś mapę, która podczas
korzystania
nie będzie narażała mnie na dodatkowe koszty,nie łączyłą się z netem a
korzystała wyłącznei z wbudowanego modułu gps, żeby działała po prostu
jak typowe
urządzenia pna do nawigacji. Ewentualnie proszę o jakieś sugestie,
nazwa map itp,
resztę postaram się wygoglowac.

Data: 2012-01-22 10:19:03
Autor: ...:::fi$her:::...
Nokia 500
Z mapą Polski cieniutko. Z reszta świata już lepiej. Pojawiło sie
światełko w tunelu w postaci wydania bety Automapy na Symbiana. Na razie
w fazie testów.

Jingiel
a co to są te ovi mapy? już pomijam precyzje, ale chodzi mi głównie by
działało za free

Data: 2012-01-22 19:39:51
Autor: atm
Nokia 500
On 2012-01-22 19:19, ...:::fi$her:::... wrote:
[...]

Dziala za free, jest calkowicie offline, dosc dokladne. Ogolnie polecam.
Bardziej przejmowalbym sie pojemnosciowym ekranem 3.2". Wg mnie to stanowczo zbyt malo do wygodnego pisania. Sugerowalbym Ci przetestowac przed zakupem.

Data: 2012-01-22 22:35:24
Autor: J.F.
Nokia 500
Dnia Sun, 22 Jan 2012 10:19:03 -0800 (PST), ...:::fi$her:::... napisał(a):
Z mapą Polski cieniutko. Z reszta świata już lepiej. Pojawiło sie
światełko w tunelu w postaci wydania bety Automapy na Symbiana. Na razie
w fazie testów.

a co to są te ovi mapy?

Juz nie Ovi, a Nokia mapy.

już pomijam precyzje, ale chodzi mi głównie by działało za free

Dzialaja za free, precyzja nawet przyzwoita, ale do programu mozna miec
zastrzezenia.

J.

Nokia 500