Nokia 5130 "Język rozpoznania"

Data: 2009-12-12 20:47:34
Autor: William Bonawentura
Nokia 5130 "Język rozpoznania"
Myślę o zakupie Nokii 5130. W instrukcji znalazłem taką informację:

"Funkcja rozpoznawania głosu nie jest obsługiwana we wszystkich językach. Aby wyświetlić listę obsługiwanych języków, należy wybrać Menu > Ustawienia > Ustaw. telefonu > Ustawienia języka > Język rozpoznania."

Mam prośbę do posiadaczy tego telefonu (zakupionego w Polsce) o sprawdzenie czy jest do wyboru język polski oraz o podzielenie się doświadczeniami z wybieraniem głosowym numerów w tym aparacie.

Nokia 5130 "Język rozpoznania"