Nokia 5130 - sprawdzony pokrowiec ???

Data: 2009-09-24 16:21:01
Autor: KuFeL
Nokia 5130 - sprawdzony pokrowiec ???
kupilem jakis czas temu N5130 ale ze to plastik to niestety latwo sie
rysuje i takie tam.

Przegladalem na allegro oferte pokrowcow - crystal, rubber itp. Ale
generalnie odnosnie kazdego nie trudno znalezc negatywa ze slabe, ze
rozpada sie po kilku dniach itp.

Jak to jest w praktyce ?

a jak nie w/w to moze cos innego sprawdzonego? nie chce kabury i nie
chce zadnej wsuwki. Ma byc futeral, tylko nie krussel, bo troche za
bardzo telefon obrasta, poza tym nie ta cena...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-09-24 19:58:30
Autor: Valdi.Pavlack
Nokia 5130 - sprawdzony pokrowiec ???
"KuFeL" news:h9fv8d$brb$3inews.gazeta.pl

[ciach]

W swoim życiu miałem już kilka Nokii. Zawsze "ubierałem je" w pokrowce (i
nadal ubieram!) firmy Campa.
100% zadowolenia.

Sprawdź tutaj:
http://www.allegro.pl/search.php?string=campa+5130&sourceid=Mozilla-search