Nokia 515 - latarka

Data: 2013-12-07 17:38:08
Autor: Wojtek
Nokia 515 - latarka
Witam szanownych grupowiczów,

chciałem zapytać posiadaczy nokii 515 o to, czy można w niej używać diody jako latarki? Czy to za pomoca jakiej¶ aplikacji latarka, a może jest jaki¶ klawisz, który j± uruachamia, jak to było w przypadku nokii X2.

pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2013-12-15 17:53:33
Autor: Wojtek
Nokia 515 - latarka
chciałem zapytać posiadaczy nokii 515 o to, czy można w niej używać diody jako latarki? Czy to za pomoca jakiej¶ aplikacji latarka, a może jest jaki¶ klawisz, który j± uruachamia, jak to było w przypadku nokii X2.

Nikt nie ma tej nokii? Nikt nie wie?

Wojtek

Data: 2013-12-17 17:58:21
Autor: Jurek W
Nokia 515 - latarka
Użytkownik "Wojtek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:l8kmqj$fgh$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Jest to jeden z nowszych modeli na rynku.
Wielu potencjalnych nabywców jeszcze czeka na opinie tych, co już je maj±.

Jurek W

Data: 2013-12-17 18:30:39
Autor: Wojtek
Nokia 515 - latarka
Wielu potencjalnych nabywców jeszcze czeka na opinie tych, co już je maj±.

To tak jak ja :)

Wojtek

Nokia 515 - latarka