Nokia 5210 - kalkulator

Data: 2009-06-29 03:46:11
Autor: Paweł
Nokia 5210 - kalkulator
Witam

Czy moge gdzies pobrac i zainstalowac kalkulator na tej nokii ?
Zepsula mi sie 6310 kupilem tego bobola i kalkulatora nie ma - szok

dzieki

pozdrawiam

Data: 2009-06-29 13:32:11
Autor: Bebe
Nokia 5210 - kalkulator
tylko mieczaki jedza miód, twardziele zuja pszczoly
Uzytkownik "Pawel" <qnsl@wp.pl> napisal w wiadomosci news:cc9b509e-7f68-4798-82a2-acc6f3294994c9g2000yqm.googlegroups.com...
Witam

Czy moge gdzies pobrac i zainstalowac kalkulator na tej nokii ?
Zepsula mi sie 6310 kupilem tego bobola i kalkulatora nie ma - szok

a kto powiedzial ze nie ma?? poszukaj dobrze

Data: 2009-06-29 17:14:44
Autor: Paweł
Nokia 5210 - kalkulator
Uzytkownik "Pawel" <q...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:cc9b509e-7f68-4798-82a2-acc6f3294994c9g2000yqm.googlegroups.com...

> Witam

> Czy moge gdzies pobrac i zainstalowac kalkulator na tej nokii ?
> Zepsula mi sie 6310 kupilem tego bobola i kalkulatora nie ma - szok

a kto powiedzial ze nie ma?? poszukaj dobrze

No ja powiedzialem , a raczej napisale,
Szukalem w organizatorze w aplikacjach .
Nawet chcialem pojsc na skroty i do paska skrutow dodac i zonk nie
ma :D
Smiech , pewnie sprzedam bobola i kupie prawdziwy telefon jakim jest
6310
pozdr.

Data: 2009-06-30 09:59:14
Autor: Bebe
Nokia 5210 - kalkulator
Uzytkownik "Pawel" <qnsl@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4058e827-dcb7-4263-b582-03c30ffbb3eey17g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

ma :D
Smiech , pewnie sprzedam bobola i kupie prawdziwy telefon jakim jest

http://www.telix.pl/telefon/nokia-5210-452.html
tu pisza ze jest

Nokia 5210 - kalkulator