Nokia 5530 vs. 6730

Data: 2010-02-25 20:51:22
Autor: Adax
Nokia 5530 vs. 6730
Witam! Wybieram pomiędzy Nokią 5530 (WiFi i 2,9") oraz Nokią 6730 (GPS i 2,2")...
Doradzcie co będzie lepsze? Dotykowy duży ekran i WiFi, czy też klawisze i GPS? Jakie są Wasze opinie? Pozdrawiam!

Data: 2010-02-26 07:13:18
Autor: Piotr M
Nokia 5530 vs. 6730
Dnia 25-02-2010 o 20:51:22 Adax <AdaxTnij@op.pl> napisał(a):

Witam! Wybieram pomiędzy Nokią 5530 (WiFi i 2,9") oraz Nokią 6730 (GPS i  2,2")...
Doradzcie co będzie lepsze? Dotykowy duży ekran i WiFi, czy też klawisze  i GPS? Jakie są Wasze opinie? Pozdrawiam!

Jeśli chodzi o dotykowca to miałem przez 3 miesiące Omnie. Wróciłem do  klawiszy (Symbiana) i akurat padło na 6730. Jestem pod wrażeniem, małe  toto cienkie jak wafelek, lekkie a zapiepsza w środku jak bolid (600mhz).  Jak chcesz dotykać bierz dotykowca, jak potrzebujesz telefon do pracy i  szybko coś robić (rozmowy, sms, terminy, notatki) i jedną ręką i szybko i  np w trakcie wymijania ludzi na chodniku czy siedząc w aucie - bierz tą  Nokię. Miałem wziąć E52 ale za 6730 zapłaciłem 400zł za nówkę biorąc na  próbę i tak 3 miesiąc mam ją w łapie i nie potrafię się rozstać. W tym  telefonie jest coś co mnie przyciąga. Z jednej strony płaski z drugiej  gumowaty zaokrąglony. Mały niepozorny i o to chodzi. Poza tym wifi nie ma  u mnie zastosowania (mam pakiet online) a gps chodzi w tym telefonie  błyskawicznie, żeby coś w pobliżu znaleźć czy awaryjnie spojrzeć przy  pieszych wędrówkach co jest za rogiem, super.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-02-27 04:43:20
Autor: Janeo
Nokia 5530 vs. 6730
On 26 Lut, 07:13, "Piotr M" <x...@xxx.xx> wrote:
Dnia 25-02-2010 o 20:51:22 Adax <AdaxT...@op.pl> napisał(a):

> [...]

błyskawicznie, żeby coś w pobliżu znaleźć czy awaryjnie spojrzeć przy
pieszych wędrówkach co jest za rogiem, super.

Całkowicie popieram.
To również moja dewiza: żadna cegłówka, ma być skromny z wyglądu,
mały, cienki, poręczny, szybki, z dość pojemnym akumulatorem i z
ekranem 2,2"- max. 2,4" co wystarczy do nawigacji.
Jak Nokia 6730.
Pozdr. - J
http://strony.aster.pl/janeo/GPS_Java/GPS_start.htm

Data: 2010-02-26 11:00:48
Autor: Jan Strybyszewski
Nokia 5530 vs. 6730
Adax pisze:
Witam! Wybieram pomiędzy Nokią 5530 (WiFi i 2,9") oraz Nokią 6730 (GPS i 2,2")...
Doradzcie co będzie lepsze? Dotykowy duży ekran i WiFi, czy też klawisze i GPS? Jakie są Wasze opinie? Pozdrawiam!

Mozesz tez wybrac Nokia 5230 ma GPS i duzy 3.2 calowy ekran (powinna kosztowac tyle co 5530 albo mniej)

Nokia 5530 vs. 6730