Nokia 5630 zgłasza w USA 3.5G na AT&T

Data: 2011-07-22 23:46:14
Autor: Pszemol
Nokia 5630 zgłasza w USA 3.5G na AT&T
Witam, ze zdziwieniem raportuję, że Nokia 5630 kupiona
w Polsce zgłasza się z SIMem polskiego Orange w USA
w sieci AT&T trybem 3.5G co mnie dziwi, bo z tego co
czytam o tym telefonie na gsmarena.com to 3G obsługuje
tylko w pasmach 2100 i 900 a w USA tych pasm nie ma.

Po przełożeniu karty AT&T z iPhone do tej Nokii internet
wydaje się być szybki, ale nie wiem ile Mbps. Jak testujecie
szybkość internetu w komórce? Który serwis jest dobry
do tego?

Data: 2011-07-23 11:25:08
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)

http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm/msg/ea0d8830931a76d6

Data: 2011-07-23 08:22:00
Autor: Pszemol
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:j0e3u0$o5l$1news.onet.pl...
[...]

Łapię więc 3G na 2100MHz... ok, rozumiem.

Nokia 5630 zgłasza w USA 3.5G na AT&T