Nokia 5800 XM i router TP-Link - problem

Data: 2010-04-22 12:40:25
Autor: raviz
Nokia 5800 XM i router TP-Link - problem
Witam
Od wczoraj posiadam uzywana Nokie 5800. Probuje ja podlaczyc bezprzewodowo do mojego routera TP-Link TL-WR1043N.
Na dzien dobry mam zabezpieczenie WPA2-PSK. Przy probie polaczenia
po dluzszym czasie oczekiwania wyskoczyl komunikat:
Nie mozna sie polaczyc. Nie znaleziono sieci WLAN.
Moj router jest oczywiscie widoczny na liscie dostepnych sieci.
Probowalem tez zmniejszyc poziom zabezpieczen do WEP a na koniec
calkiem wylaczylem zabezpieczenia. Nadal to samo.
Dostepny jest rowniez sygnal lokalnego dostawcy, lacze bez zabezpieczen.
Po polaczeniu, zreszta momentalnym, w przegladarce pokazala sie standardowa strona, ze jesli chce skorzystac z ich ofery to musze zaplacic itd.
Czyli wg mnie problem nie tkwi w jakimkolwiek uszkodzeniu telefonu.
Firmware najnowszy wczoraj ladowany. Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam

Nokia 5800 XM i router TP-Link - problem