Nokia 5800 czy HTC i pytania

Data: 2009-05-25 22:40:05
Autor: Jan
Nokia 5800 czy HTC i pytania
Witam.
Mam kilka pytan do osob , ktore troche wiedza wiecej ode mnie odnosnie tych telefonów. Chodzi mi o funkcje , ktore sa i moga byc w Nokii 5800 i w HTC z serii Touch.
1/ Czy mozna wgrac Office`a i edytowac dokumenty np. w Wordzie? W HTC pewnie mozna a w Nokii 5800?

2/Czy mozna ustawic parametry telefonu internetowego - funkcja SIP i np. Tlenofon? w Nokii i HTC?

3/Czy wgrany Fring działa bez zarzutu w Nokii?
4/ Ogolnie z tych dotykowych co lepsze 5800 czy ktorys z HTC?

Z gory dzieki za wszelkie sugestie.
Jan

Nokia 5800 czy HTC i pytania