Nokia 5800 dziwne działanie alarmu i nie tylko po aktu alizacji softu

Data: 2010-02-19 07:39:39
Autor: Biggie
Nokia 5800 dziwne działanie alarmu i nie tylko po aktu alizacji softu
Witam
Po aktualiacji softu alarm w moim telefonie działa jakoś dziwnie bo nie daje się wyłączyć.
Kiedy dzwoni na wyświatlaczu pokazują się jeden nad drugim dwa animowane paski. Na jednym jest napis "drzemka", a na drugim "stop"
NIestety naciskanie wyświetlacza na żadnym z pasków nie daje efektu, dopiero naciśnięcie czewonego klawisza uruchamia drzemkę, a żeby alarm wyłączyć całkowicie należy wejść do menu alarmów i tam go usunąć.
Żeby było ciekawie przy próbach alarmu przy nie zablokowanej klawiaturze, kiedy alarm zaczyna dzwonić pojawiają się na wyświetlaczu starego typu przyciski "stop" i "drzemka" i wszystko działa dobrze.

Przy okazji po zmianie softu dziwnie działa odbieranie połączenia, też pojawiają się na wyświetlaczu animowane paski "odbierz" i "odrzuć" i przy zablokowanej klawiaturze nic się nie dzieje, a próba odblokowania klawiatury przekazuje rozmowę na pocztę głosową.
Normalnie rozmowę można odebrać lub odrzucić (bez przekierowania na pocztę) tylko przy pomocy zielonego i czerwonego klawisza.

Ktoś zaobserwował w swoim fonie takie dziwy?
Mozna to jakoś zmienić, żeby działało jak wcześniej?

Soft w wersji 40.0.005 z 29.12.2009
Telefon w wersji sklepowej, bez simloka i nie w wersji operatorskiej

pozdrawiam

Biggie

Data: 2010-02-19 08:02:32
Autor: Kajetan Staszkiewicz
Nokia 5800 dziwne działanie alarmu i nie tylko po aktualizacji softu
Dnia pi±tek 19 lutego 2010 07:39, Biggie napisał(a):

Witam
Po aktualiacji softu alarm w moim telefonie działa jako¶ dziwnie bo nie
daje się wył±czyć.
Kiedy dzwoni na wy¶wiatlaczu pokazuj± się jeden nad drugim dwa animowane
paski. Na jednym jest napis "drzemka", a na drugim "stop"
NIestety naciskanie wy¶wietlacza na żadnym z pasków nie daje efektu,
Przy okazji po zmianie softu dziwnie działa odbieranie poł±czenia, też
pojawiaj± się na wy¶wietlaczu animowane paski "odbierz" i "odrzuć" i przy
[...]

Po paskach trzeba palcem przejechać. W tę stronę, w któr± wskazuje pasek.
Też mnie to zdziwiło, ale przynajmniej ciężej budzik wył±czyć przez sen.

--
| pozdrawiam / greetings | powered by SUSE, CentOS and FreeBSD  |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email: vegeta()tuxpowered net |

Data: 2010-02-19 08:04:03
Autor: Biggie
Nokia 5800 dziwne działanie alarmu i nie tylko po ak tualizacji softu

Użytkownik "Kajetan Staszkiewicz" <vegetaBezSpamu@tuxpowered.net> napisał w wiadomo¶ci news:hlld1f$squ$1news.onet.pl...

Po paskach trzeba palcem przejechać. W tę stronę, w któr± wskazuje pasek.
Też mnie to zdziwiło, ale przynajmniej ciężej budzik wył±czyć przez sen.

Dzięki bardzo! Takie to proste, a w życiu bym na to nie wpadł :-)

pzdr

Biggie

Data: 2010-02-19 16:11:13
Autor: kranu
Kajetan Staszkiewicz pisze:
[...]

...i trudniej przypadkiem odebrać telefon w kieszeni.

Nokia 5800 dziwne działanie alarmu i nie tylko po aktu alizacji softu