Nokia 5800 - regulacja jasnosci

Data: 2010-11-08 22:50:48
Autor: atm
Nokia 5800 - regulacja jasnosci
Witam,
Poszukuje prostego programiku, lub innego rozwiazania dzieki ktoremu moglbym szybko zmieniac jasnosc ekranu. Wiem, ze moge zmienic jasnosc w ustawieniach ale to ani wygodne ani dokladne. Nawet najnizszy poziom jasnosci jest zbyt wysoki do komfortowej nawigacji w nocy. PalmOS strasznie rozpiescil plynnym suwakiem dostepnym jednym tapnieciem na ikonie paska. Po dodaniu programiku Dmitrija dodatkowo mozna ustawic minimalna jasnosc tak, ze ekran jest niemal calkowicie ciemny.
Mam nadzieje, ze podobne rozwiazanie istnieje rowniez na ta platforme.
Pozdrawiam......Rafal

Nokia 5800 - regulacja jasnosci