Nokia 6

Data: 2018-06-29 08:30:05
Autor: Trybun
Nokia 6

Ma ktoś? Warto kupić? Tak sobie przeglądam katalogi i to chyba jedyny telefon który jakoś się wyróżnia z tłumu, jeżeli bierzemy pod uwagę urządzenia do 1000zł.

Data: 2018-06-29 00:03:29
Autor: Kris
Nokia 6
W dniu piątek, 29 czerwca 2018 08:26:34 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
Ma ktoś? Warto kupić? Tak sobie przeglądam katalogi i to chyba jedyny telefon który jakoś się wyróżnia z tłumu, jeżeli bierzemy pod uwagę urządzenia do 1000zł.

Ale to ma nano sim a jak pamiętam wcześniejsza dyskusję to miałeś nie do pokonania problem z przejście na nano sim

Data: 2018-06-29 09:36:41
Autor: Trybun
Nokia 6
W dniu 2018-06-29 o 09:03, Kris pisze:
[...]

Że nano to i sam wiem. W nowych telefonach innych już nie ma. A w ogóle to źle pamiętasz - nie było żadnego "problemu nie do przejścia". Było tylko o złośliwych debilach utrudniających życie użytkownikom.

Data: 2018-06-29 00:44:54
Autor: Kris
Nokia 6
W dniu piątek, 29 czerwca 2018 09:33:07 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

Że nano to i sam wiem. W nowych telefonach innych już nie ma. A w ogóle to źle pamiętasz - nie było żadnego "problemu nie do przejścia". Było tylko o złośliwych debilach utrudniających życie użytkownikom.
Ciesze się tylko że w końcu poradziłeś sobie ze zdobyciem karty nano sim
Bo z tamtego wątku wynikało że jest to dla ciebie jakiś życiowy problem.

Data: 2018-06-29 11:20:30
Autor: Trybun
Nokia 6
W dniu 2018-06-29 o 09:44, Kris pisze:
[...]

Nic nie poradziłem, SIM Virgin okazał się już być uniwersalny, ale z Playowskimi muszę się fatygować do salonu, swoje odstać itd. I jeszcze wielce prawdopodobne że operacja nie będzie darmowa. Przyznam że trochę dziwi mnie Twój bezkrytyczny stosunek do takich qrestw.

Data: 2018-06-29 03:29:55
Autor: Kris
Nokia 6
W dniu piątek, 29 czerwca 2018 11:16:41 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

Nic nie poradziłem, SIM Virgin okazał się już być uniwersalny, ale z Playowskimi muszę się fatygować do salonu, swoje odstać itd. I jeszcze wielce prawdopodobne że operacja nie będzie darmowa.

I przestaniesz byc anonimowy dla sieci.
Przyznam że trochę dziwi mnie Twój bezkrytyczny stosunek do takich qrestw.

Przyznam sie że dziwi mnie niezmiernie robienie ogromnych problemów z rzeczy bezproblemowych

Data: 2018-06-30 13:55:50
Autor: dizel
Nokia 6
Trybun formulated on piątek :

[...]

qrestwem to jest pobieranie opłaty 25zł przez orange za wymianę karty sim. Ostatnio przerabiałem. Jedyne odstępstwo (czyli bez opłaty) to jeśli ktoś ma bardzo starą kartę która lte nie obsługuje, wtedy wymiana jest za darmo. W innym przypadku ich nie interesuje że zmieniłeś telefon i potrzebujesz nano. Albo płacisz albo sobie sam docinaj.
Akurat w play nie ma z tym problemu. Mimo jakiegoś tam regulaminu o opłacie, nigdy nie pobierają opłat za wymianę karty sim, a wymieniałem już koło 30 razy różne karty u nich. Nigdy nie było opłaty i zawsze wszystko od ręki. Także nie jęczał bym zbytnio.

Data: 2018-06-30 15:04:15
Autor: ToMasz
Nokia 6
W dniu 30.06.2018 o 13:55, dizel pisze:
[...]

ja bym zmienił operatora. dla zasady. ewentualnie potem wrócił o ile dla nowych mają kartę w odpowiednim wymiarze.

ToMasz

Data: 2018-06-30 15:04:45
Autor: Trybun
Nokia 6
W dniu 2018-06-30 o 13:55, dizel pisze:
[...]

Nie wiem czy nadal to obowiązuje, ale ja nie płaciłem nic za wymianę w Orange. Powiedziałem że karta jest uszkodzona. Jakiś czas po mnie brat wymieniał ze względu na zmianę standardu, i tu już zażądali opłaty.

Dobrze wiedzieć że Play nie praktykuje pobierania opłat - mam do wymiany dwie. Virgin w opcji "na kartę" też jest bez opłat.

Data: 2018-06-29 12:13:48
Autor: ToMasz
Nokia 6
W dniu 29.06.2018 o 08:30, Trybun pisze:

Ma ktoś? Warto kupić? Tak sobie przeglądam katalogi i to chyba jedyny telefon który jakoś się wyróżnia z tłumu, jeżeli bierzemy pod uwagę urządzenia do 1000zł.

nie wiem czego oczekujesz od tej nokii poza telefonowaniem, ale z gsmarena, z antutu wynika że ten model jest wolniejszy od galaxy s4(lepsza wersja i9506). Więc jak masz wybór, to kup sobie xiaomi, albo cokolwiek innego na snapdragonie 650, czy lepszym, albo chociaż w okolicy.
(mam nadzieje że wiesz, że napis "nokia" na tym telefonie nic nie znaczy?)

ToMasz

Data: 2018-06-29 16:27:29
Autor: Trybun
Nokia 6

Data: 2018-06-29 16:47:31
Autor: J.F.
Nokia 6

Data: 2018-06-29 17:20:40
Autor: Trybun
Nokia 6

Data: 2018-06-29 19:06:39
Autor: ToMasz
Nokia 6
Główne kryteria to w miarę pojemna pamięć,
(włóż microsd)
gwarancja aktualizacji systemu,
nie wiem o czym Ty do mnie rozmawiasz. Ja zaczynałem od androida 2 cośtam. wszystko śmigało jak należy. Jedyne co mnie denerwowało, to fakt, że od niepamiętnych czasów, norton commandera, stron www, zawartość okna przesuwa się góra dół, a pulpity androida, i zasobnik z ikonami programów - prawo lewo. Zeam launcher leczył ten problem. potem była wersja 4,cośtam i też byłem zadowolony. następnie 4.4 zabroniła usuwania fotek z karty pamięci. czyli jakby nie patrzeć - aktualizacja wniosła problemy. wersja 5 przywróciła mozliwość kasowania fotek, ale przestały działać programy do zmiany profili. w wersji 6 albo 7 zaskoczyło mnie to, że ikonki programów przewijają się góra -dół. no "tu mnie zaimponowali". ale wiesz jaka jest najlepsza aktualizacja androida? Teraz nazywa się lineage os, wcześniej cyjanogenmod. Nie wiem czego oczekujesz po aktualizacjach, co mogą poprawić (lub zepsuć) w dajmy na to 3-5 latach. im droższy, bardziej popularny telefon kupisz, tym większa szansa na aktualizacje. więc w tej kwesti raczej na nokie bym nie liczył.

Nie mam nic do Xiaomi, ale czy one wyróżniają na plus od innej chińszczyzny, tym że mają więcej niż tylko jedną aktualizację systemu - po pierwszym uruchomieniu?
nie. xiaomi dość często uaktualnia swój Miui. ale jak pisałem - ja ich olałem i mam lineaga.
Natomiast daleki jestem od namawiania Ciebie do zakupu telefonu Xiaomi. chcesz to go kup, nie to kup nokie czy telefon innego producenta. ja tylko zwracam uwagę, że dzisiejsza nokia to nie iphone, to nie firma wiodąca, więc również ceny powinny iść w parze z możliwościami sprzętu.
a skoro redmi za 8 stówek w antutu osiąga 116 tysięcy, a nokia za 1000zł 41tysięcy punktów, to warto się mooooocno zastanowić nad zakupem.

https://proline.pl/smartfon-xiaomi-redmi-note-5-gold-32gb-dual-sim-lte-polska-dystrybucja-p1230291

pozdrawiam
ToMasz
PS
xiaomi jest przykładem _tylko_ dlatego, że kupisz go w ogólnopolskiej sieci z gwarancją. na bank inni producenci też mają swoej sieci sprzedaży i dają gwarancje, ale ja mam proline "pod nosem" więc tylko ich oferte znam.

Data: 2018-06-29 22:50:39
Autor: ALEX MR
Nokia 6
W dniu 29.06.2018 o 19:06, ToMasz pisze:
[...]

Akurat Oreo ma już od kilku miesięcy.

--
ALEX MR
"Fratres Militiae Templi, Pauperes Commilitones Christi Templique Salomonis"

Data: 2018-06-30 11:19:49
Autor: Trybun
Nokia 6
W dniu 2018-06-29 o 19:06, ToMasz pisze:
[...]

Śmigało, ale dzisiaj już nie śmiga. Taki tablet z Androidem 2.2, poza telefonowaniem służy mi już tylko do słuchania audiobooków. W telefonie z wersją 4.2 pozostało niewiele więcej funkcji. Np nie mogę skorzystać z wakacyjnej promocji Playa bo mam za stary (nieobsługiwany już) Play24 w telefonie. Oczywiście programik zaktualizować się nie da, bo za stary system..
Tak więc mimo tego że niektóre aktualizacje Androida mogą powodować błędy, aktualizacja to konieczność gdy chcemy mieć w pełni użytkowy telefon.
Jakieś nakładki innych firm mnie nie za bardzo interesują. Kilka dni temu odwiedził mnie kumpel, pochwalił się świeżo wgranym takim programem do swojego Samsunga - poza innym wyglądem zyskał to że nie działa przedni aparat. Teraz ma zgryza bo telefon na gwarancji.

[...]

Miui to nie system, który pozwala zachowywać telefon w pełnej wartości użytkowej.

Jak najbardziej jestem zainteresowany firmą Xiaomi i jej produktami, tylko co ona poza trochę niższą ceną może mi zaoferować, czego nie ma u konkurencji? Nokia 6 to ładny i solidnie wykonany telefon, z gwarancją aktualizacji, a Xiaomi?

Data: 2018-06-30 13:25:00
Autor: ToMasz
Nokia 6
Śmigało, ale dzisiaj już nie śmiga. Taki tablet z Androidem 2.2, poza telefonowaniem służy mi już tylko do słuchania audiobooków.
nic dziwnego. Gingerbread ma 8 lat. Jak tablet był tani to ma jeden rdzeń i maks 512ramu. takie urządzenie jest zbyt stare, aby działały na nim dzisiejsze programy. to nie wina urządzenia tyko programistów i systemu, ale takie są fakty

(...)
[...]

myślenie życzeniowe. Ale jeśli używasz 8 letniego tabletu, to wspomniana nokia będzie doskonałym wyborem

ToMasz

Data: 2018-06-30 15:02:46
Autor: Trybun
Nokia 6
W dniu 2018-06-30 o 13:25, ToMasz pisze:
[...]

Oj, przeceniasz go - system w tym urządzeniu był/jest o nr starszy. I nie był tani, miał parę bajerów których próżno było szukać u ówczesnej konkurencji. Ot choćby funkcje telefoniczne czy komercyjna nawigacja. Jedyna niemiła niespodzianka dzięki której jest tym dzisiaj czym jest to to że nie było ani jednej systemowej aktualizacji do niego. Bo na tym procku i pamięci myślę że do wersji 4xxx spokojnie by dociągnął.

(...)
[...]

Tzn? Myślisz że te deklaracje aktualizacji mogą nie mieć pokrycia? Coś pisałeś o Xiaomi, mógłbyś polecić jakiś konkretny model abym mógł mu się przyjrzeć. Spodobał mi się nawet M1 A1. Aktualizacje, bez nakładek, niezły procek, sporo pamięci,  ale ta cena.. o całe 150zł więcej niż Nokia.. warto przepłacać?

Data: 2018-07-02 06:01:01
Autor: Bolko
Nokia 6
W dniu sobota, 30 czerwca 2018 15:02:42 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]

Tzn? Myślisz że te deklaracje aktualizacji mogą nie mieć pokrycia? Coś pisałeś o Xiaomi, mógłbyś polecić jakiś konkretny model abym mógł mu się przyjrzeć. Spodobał mi się nawet M1 A1. Aktualizacje, bez nakładek, niezły procek, sporo pamięci,  ale ta cena.. o całe 150zł więcej niż Nokia.. warto przepłacać?

Nie nie mam N6 ale zonie kupilem 2 miesiące temu MI A1.
Jak kupiłem to przez pierwsze trzy dni ściągnął coś z .5GB danych.
Wczoraj też coś się zaktualizował. Podbno zmieniły się kolejne cyferki w wersji systemu.
Moge powiedzieć że telefon działa.
Robi zdjęcia, nawigacja działa

Kupiony za 600 zł za 4/64

Data: 2018-07-02 15:39:14
Autor: Trybun
Nokia 6
W dniu 2018-07-02 o 15:01, Bolko pisze:

[...]

Już zamówiłem inny telefon. Czytałem coś o problematycznych aktualizacjach dla MI A1, podobno pobiera nową wersję Andka z błędem, i później konieczne kolejne pobieranie poprawek. Swoją drogą tanio Ci się go udało dostać, najniższa cena jaka znalazłem to coś około 850zł.

Nokia 6