Nokia 6120c i dostęp do plików

Data: 2010-05-05 14:21:10
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nokia 6120c i dostęp do plików
Witam,

parę miesięcy temu już o to pytałem, ale wtedy niestety nie znalazłem
rozwiązania. Może teraz jakiś znający się na Symbianie grupowicz pomoże.

Mam Nokię 6120c + Total Recall do nagrywania rozmów. Niestety te pliki
są zapisywane w katalogu programu, a do niego nie ma dostępu przy
podłączeniu telefonu do komputera.

Mogę sobie co prawda każdy pliczek z osobna robić ,,send via BT'', ale
to mozolna praca plik w plik.

Szukam jakiegoś sposobu na szybkie skopiowanie plików z nagraniami do
komputera.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-05-05 14:42:44
Autor: spiderpl
[...]

Zainstaluj w telefonie jakiś menadżer plików i po kłopocie

Data: 2010-05-05 18:49:31
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-05-05 14:42, spiderpl pisze:

Szukam jakiegoś sposobu na szybkie skopiowanie plików z nagraniami do
komputera.
Zainstaluj w telefonie jakiś menadżer plików i po kłopocie

A znasz jakiś darmowy? I on będzie miał dostęp do systemowych plików?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-05-05 14:55:18
Autor: Tomek
Nokia 6120c i dostęp do plik ów

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek":

parę miesięcy temu już o to pytałem, ale wtedy niestety nie znalazłem
rozwiÄ…zania.

jak nie jak tak, pisałem co masz zrobić, ustawić w programie zapisywanie na karcie pamięci, później podłączasz telefon jako pamięć masową i kopiujesz, ewentualnie menadżer plików, który widzi pliki ukryte i systemowe w stylu X-plore i taka sama procedura, zaznacz wszystkie -- -> wyślij, BT, mail, kopiuj, przenieś itp

Szukam jakiegoś sposobu na szybkie skopiowanie plików z nagraniami do
komputera.

j/w

Data: 2010-05-05 18:52:59
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-05-05 14:55, Tomek pisze:
[...]

Ale mój telefon nie ma karty pamięci. Ma tylko pamięć wbudowaną w telefon.

 ewentualnie menadżer plików, który widzi pliki ukryte i
systemowe w stylu X-plore i taka sama procedura, zaznacz wszystkie -- ->
wyślij, BT, mail, kopiuj, przenieś itp

A znasz jakiś darmowy, który to spełnia? Bo x-plore kosztuje 10 dolców,
to lepiej kartę sobie kupić za tę kasę. A już nie chciałbym inwestować w
ten telefon, bo coÅ› w nim przyciski wysiadajÄ…, a licencje sÄ… przywiÄ…zane
do IMEI, więc jak siądzie to i tak będę musiał kupić programy od nowa.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-05-05 18:56:36
Autor: Piotr M
Nokia 6120c i dostêp do plików
Dnia 05-05-2010 o 18:52:59 Przemys³aw Adam ¦miejek <niechce@spamu.pl>  napisa³(a):

Bo x-plore kosztuje 10 dolców

Kosztuje ale mo¿na korzystaæ te¿ za darmo. Wiêcej czasu zajmuje tu pisanie  ni¿ jego instalacja.

--
pzdr, Piotr M

"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?
   - Szuka³em, ale nie znalaz³em."

Data: 2010-05-05 20:34:23
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nokia 6120c i dostęp do plików
W dniu 2010-05-05 14:55, Tomek pisze:
zaznacz wszystkie -- -> wyślij, BT, mail, kopiuj, przenieś itp

Zainstalowałem wersję shareware i ona nie ma chyba przenoszenia plików,
bo nie umiem znaleźć. Ma tylko Wyślij przez BT, ale nie wiem czym to
odebrać. Bo klasyczny windziany BluTutek tylko pierwszy z plików odbiera.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-05-06 02:08:14
Autor: Piotr M
Nokia 6120c i dostêp do plików
Dnia 05-05-2010 o 20:34:23 Przemys³aw Adam ¦miejek <niechce@spamu.pl>
napisa³(a):

Zainstalowa³em wersjê shareware i ona nie ma chyba przenoszenia plików,
bo nie umiem znale¼æ. Ma tylko Wy¶lij przez BT, ale nie wiem czym to
odebraæ. Bo klasyczny windziany BluTutek tylko pierwszy z plików odbiera.

Ech.. Czasem ciê¿ko mi zrozumieæ jak nie mo¿na czego¶ znale¼æ, przecie¿ to  prosty program. Mo¿e zmiana jêzyka na polski przyjdzie Ci z pomoc±..
menu -> tools -> configuration -> language
I szukaj przenoszenia a¿ znajdziesz.