Nokia 6220 czy 6210

Data: 2009-06-22 17:35:01
Autor: Janusz
Nokia 6220 czy 6210
Witam,
Mam drobny dylemat, chciałbym kupić telefon, jeden z ww. tylko mam problem,
który. Co ciekawe Nokia 6220 ma lepszy aparat, ale jest tańsza od 6210. Gdzie
jest haczyk- czyżby akcelerometr i nieco większy ekran no i slider tak
podnosiły cenę? No i teraz pytanie - co warto wybrać? - Jak wypada porównanie jakości fotek?
- Czy 6210 ma TV out
- Czy TV out w 6220 umożliwi prowadzenie wykładu (dokument w Power Poincie po
podłączeniu do rzutnika?
- Czy akcelerometr do czegoś jest potrzebny?
- Czy ten nieco większy ekran znacząco wpływa na czytelność obrazu? (chcę tel.
używać jako awaryjnej nawigacji - mam dedykowaną)
- Czy można użyć 6220 jako latarki, tzn. czy ma led'a :) - bardzo mi się to
obecnie przydaje.- Jakie jeszcze inne + i - przeważyłby na korzyść jednego lub
drugiego telefonu?

Pozdrawiam
JK

--