Nokia 6230i bateria - ciekawostka

Data: 2012-01-09 11:59:26
Autor: AT
Nokia 6230i bateria - ciekawostka

Użytkowałem przez dłuższy czas ten telefon nk 6230i,
niedawno zakupiłem nowy model nokia 1800

baterie są dokładnie takie same.

W noki starej 6230i obecnie trzyma 1 dzień, więc przełożyłem nową baterię
z nk 1800, w której trzyma tydzień, niestety nokia 6230i na nowej baterii
trzyma podobnie jak na starej 1 dzień.

Czy ktoś może to wyjaśnić czym to spowodowane, z pewnych względów
nie chciałbym zmieniać tego telefonu, niestety 1 dzień to trochę mało.

pozdrawiam

Data: 2012-01-09 13:00:35
Autor: J.F
Nokia 6230i bateria - ciekawostka
Użytkownik "AT"  napisał w wiadomoœci grup
[...]

A stara bateria w nowej nokii jak trzyma ?

Bo z jednej strony mogles pomylic baterie, z drugiej - nowa moze byc felerna, z trzeciej - bateryjki nokii wyjatkowo trwale i niektorzy sie chwala ponad 5 latami, wiec moze stara calkiem dobra.

bo jak nie to pozostaje szukac pradozernych aplikacji.
Sprawdzanie poczty ? polozyc kolo kiepskich glosnikow komputerowych i posluchac ?

J.

Data: 2012-01-09 13:40:45
Autor: yabba
Użytkownik "AT" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jeeh9a$jtj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja mam podejrzenia na softem albo ładowarkę. Do swojej 6230i dokupiłem dwie nowe baterie i trzymały tyle samo co stara, więc nadal używałem starej baterii. Jak zacząłem używać słuchawki Bluetooth, to po kilkunastu ładowaniach czas czuwania wydłużył się o pół dnia (z 2,5 do 3 dni). Czary!
Teraz stara bateria nie chciała się ładować oryginalna ładowarką z zestawu (z transformatorem), ale ładowała się na ładowarce impulsowej Nokii z zestawu od innego telefonu. Włożyłem teraz nową baterię i trzyma jeden dzień dłużej, około 4 dni.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-09 23:53:28
Autor: Tomek
[...]

Prądożerny soft, najnowszy jak pamiętam to był 3.89 i miał lepsze zarządzanie energią. To raz. A dwa to ząb czasu, wilgoć, korozja i inne czynniki powodujące szybsze rozładowywanie baterii.

Nokia 6230i bateria - ciekawostka