Nokia 6288 i E65....

Data: 2009-06-12 21:44:36
Autor: J.S
Nokia 6288 i E65....
Moja stara, poczciwa Nokia 6288 dokończyła żywota, czekam na nową Nokię 5800 ale przez kilka dni stałem się użytkownikiem modelu E65 i porażka.... w końcu to model bardziej wypasiony od 6288 a nie ma:

1) Budzika
2) blokowania klawiatury po zamknięciu klapki
3) Czcionka jest tak mała że szok i nie ma wyboru sposobu wyświetlania kontaktów typu nazwa i numer..

a stara Nokia to potrafiła.... czy ja czegoś nie umiem czy telefon z wyższej półki wcale nie musi być lepszy a nawet jest gorszy od tego z niższej...?

Data: 2009-06-12 22:08:54
Autor: Michal
Nokia 6288 i E65....
1) Budzika
2) blokowania klawiatury po zamknięciu klapki
3) Czcionka jest tak mała że szok i nie ma wyboru sposobu wyświetlania kontaktów typu nazwa i numer..

bo to trzeba sobie domontowac w formie aplikacji...
i wszystko dziala i mozna elegankoc spersonalizowac...

niemniej jednak E65 i strasze nokie symbianowe slabowite i wolne i wieszalne sa
w poroownaniu do nowej seri E - od E51 poczawszy...

Data: 2009-06-13 14:59:36
Autor: Kot Prezydenta
Nokia 6288 i E65....

Użytkownik "J.S" <reklamawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0ubba$rd4$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

I jak rozumiem dla ciebie ta nokia jest gorsza bo ma mniejsze czcionki ? człowieku nie pisz już nic wiecej, poczytaj instrukcję obsługi albo kup najprostszy model nokii za 120 zeta dla ciebie bedzie idealny

Data: 2009-06-13 15:16:58
Autor: J.S
Nokia 6288 i E65....

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h107ro$fnq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gorsza? Nie gorsza tylko poniżej pewnej granicy..... Qrwa, dziwi Cię że określam telefon jako padlinę skoro nie można przeczytać numeru telefonu? No chyba że wyznajesz buraczany lans... chuj że nie można z telefonu korzystać, grunt że w mojej wiosce nikt nie ma takiego telefonu ... :)

Data: 2009-06-13 16:02:31
Autor: Kot Prezydenta
Nokia 6288 i E65....

Użytkownik "J.S" <reklamawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1090c$aa7$1atlantis.news.neostrada.pl...

Gorsza? Nie gorsza tylko poniżej pewnej granicy..... Qrwa, dziwi Cię że określam telefon jako padlinę skoro nie można przeczytać numeru telefonu?

stary to jest problem twoich indywidualnych potrzeb i braku umiejetności obsługi telefonu, po pierwsze skoro ci nie odpowiada to nie znaczy że jest do du... po drugie telefonz symbianem wymaga troche więcej umiejetności w ramach obslugi za co daje wieksze możliwości ...

No chyba że wyznajesz buraczany lans... chuj że nie można z telefonu korzystać, grunt że w mojej wiosce nikt nie ma takiego telefonu ... :)

przecież to ty korzystasz z telefonu ktpory jest dla ciebie za trudny ..... napisałem kup pierwszą z brzegu nokię za 120 zeta i ona spełni twe wysokie wymagania - wielkie litery, autoblokadę etc

Data: 2009-06-13 17:22:22
Autor: J.S
Nokia 6288 i E65....

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h10bhm$1n5$1inews.gazeta.pl...

[...]

No chyba Cię porypało skoro brak w telefonie jednej z podstawowych funkcji nazywasz brakiem umiejętności jego obsługi...

[...]

Napisałem  że wcześniej używałem Nokii 6288 i nie wiedzieć czemu miała i wybór sposobu wyświetlania kontaktów, i wybór czcionki, i budzik cykliczny i autoblokadę klawiatury...
i jeśli jeszcze raz przeczytasz /tym razem uważniej/ mojego posta to zajarzysz że pytałem dlaczego telefon uznawany za bardziej zaawansowany jest pozbawiony tych podstawowych funkcji... pewnie model który polecasz za 120 też ich nie ma ale tu akurat mnie to nie dziwi....

Data: 2009-06-13 18:24:04
Autor: Kot Prezydenta
Nokia 6288 i E65....

Użytkownik "J.S" <reklamawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h10gro$gle$1nemesis.news.neostrada.pl...

No chyba Cię porypało skoro brak w telefonie jednej z podstawowych funkcji nazywasz brakiem umiejętności jego obsługi...

żaden z wyliczonych przez ciebie braków w tym telefonie nie występuje ... napisałem brak umiejętnosci obsługi

Napisałem  że wcześniej używałem Nokii 6288 i nie wiedzieć czemu miała i wybór sposobu wyświetlania kontaktów, i wybór czcionki, i budzik cykliczny i autoblokadę klawiatury...

A zauwazyłeś hasełko symbian ? wiesz co to jest ?

i jeśli jeszcze raz przeczytasz /tym razem uważniej/ mojego posta to zajarzysz że pytałem dlaczego telefon uznawany za bardziej zaawansowany jest pozbawiony tych podstawowych funkcji...

dla tego że to telefon z systemem operacyjnym który pozwala na uruchamianie setek różnych aplikacji w tym takich, ktore pozwola na dopasowanie go do twoich potrzeb, ty najwyraxniej nie potrzebujesz takiego telefonu i tyle.

Każda z wymaganych funkcji jest do uruchomienia a że tobie to nie odpowiada to trudno, weź inny wyposazony w odpowiedni sposób - ten jest zbyt trudny !!!

pewnie model który polecasz za 120 też ich nie ma ale tu akurat mnie to nie dziwi....

mógłbyś się zdziwić ...

Data: 2009-06-13 19:29:00
Autor: J.S
Nokia 6288 i E65....

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h10jr4$5tl$1inews.gazeta.pl...

[...]

Owszem, występują szystkie wymienine....

Niestety, nie występują żadne z wymienionych....

[...]

Żeby uruchomić aplikację to należy wcześniej ją zainstalować a takie funkcje jak wymieniłem powinny być w sofcie firmowym zawarte....

Wiesz... jeśli użytkuje samochód z np. klimatyzacją i abs-em to spodziewam się że kupując nowszy i droższy te rzeczy będą ... oczywiście że można doinstalować to wyposażenie ale nie o to chodzi....

pewnie model który polecasz za 120 też ich nie ma ale tu akurat mnie to nie dziwi....

mógłbyś się zdziwić ...
Mógłbym.....

Data: 2009-06-13 19:54:07
Autor: Piotr M
Nokia 6288 i E65....
Dnia 13-06-2009 o 19:29:00 J.S <reklamawgazecie@gazeta.pl> napisał(a):

ÂŻeby uruchomiĂŚ aplikacjĂŞ to naleÂży wczeÂśniej jÂą zainstalowaĂŚ a takie  funkcje
jak wymieniÂłem powinny byĂŚ w sofcie firmowym zawarte....

Ale Symbian z E65 posiada budzik a automatyczne blokowania klawiatury po  zamknięciu klapki teĹź uwaĹźam Ĺźe to tak podstawowa rzecz Ĺźe mimo Ĺźe byłoby  setki programikĂłw do tego i kaĹźdy inny to auto blokada powinna być. Babola  zrobili i juĹź Ĺźe tego nie ma.

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-13 21:00:16
Autor: J.S
Nokia 6288 i E65....

Użytkownik "Piotr M" <xxxxx@xxxxx.xx> napisał w wiadomości news:op.uvg5chi2sa34okhappypiotr-dell...
Dnia 13-06-2009 o 19:29:00 J.S <reklamawgazecie@gazeta.pl> napisał(a):

?eby uruchomia aplikacje to nale?y wcze?niej j? zainstalowaa a takie funkcje
jak wymieni3em powinny bya w sofcie firmowym zawarte....

Ale Symbian z E65 posiada budzik a automatyczne blokowania klawiatury po zamknięciu klapki też uważam że to tak podstawowa rzecz że mimo że byłoby setki programików do tego i każdy inny to auto blokada powinna być. Babola zrobili i już że tego nie ma.

Być może mam inną wersję softu bo budzika jako takiego nie mam, jest alarm który o zadanej godzinie alarmuje ale żeby to zrobił  również w następnym dniu trzeba go ponownie ustawić... no to jakby jest budzik ale tak nie do końca :)

Data: 2009-06-13 21:16:50
Autor: Piotr M
Nokia 6288 i E65....
Dnia 13-06-2009 o 21:00:16 J.S <reklamawgazecie@gazeta.pl> napisał(a):

ByĂŚ moÂże mam innÂą wersjĂŞ softu bo budzika jako takiego nie mam, jest  alarm
ktĂłry o zadanej godzinie alarmuje ale Âżeby to zrobiÂł  rĂłwnieÂż w nastĂŞpnym
dniu trzeba go ponownie ustawiĂŚ... no to jakby jest budzik ale tak nie do
koĂąca :)

I ten budziko/alarm miałem na mysli, chcesz berdziej rozbudowany trza  poprzebierać, wybrać jaki Ci pasuje i wgrać i tu jest piekna sprawa Ĺźe w  ogĂłle masz taką moĹźliwość.
Jak Ci się nie chce to moĹźesz jeszce ustawić sobie jakieś cykliczne  budzikowanie w terminarzu.

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-13 17:03:07
Autor: .Zykfryd.
Nokia 6288 i E65....
J.S pisze:
> Moja stara, poczciwa Nokia 6288 dokończyła żywota, czekam na nową Nokię 5800
> ale przez kilka dni stałem się użytkownikiem modelu

Nie korzystam z E65 bo nie przypadała mi do gustu, ale głównie z powodu kijowej klawiatury, slajdera który po prostu mi nie odpowiada i mułowatości systemu

>E65 i porażka.... w
> końcu to model bardziej wypasiony od 6288 a nie ma:
> 1) Budzika

Był tam na 100%

> 2) blokowania klawiatury po zamknięciu klapki

Na 100% dało się to ustawić

> 3) Czcionka jest tak mała że szok

To prawda.

> i nie ma wyboru sposobu wyświetlania
> kontaktów typu nazwa i numer..

A to nawet nie wiem.

W każdym razie albo masz jakaś okrojoną E65, bo ja korzystałem ze zwykłej  bez żadnego dodatkowego oprogramowania i to co napisałem było w tym telefonie, To jest Symbian kolego, ma inny rozkład menu i gdzie indziej trzeba szukać pewnych rzeczy niż w muzealnej 6280.

Data: 2009-06-13 17:24:32
Autor: J.S
Nokia 6288 i E65....

Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> napisał w wiadomości news:h10f2r$89h$1news.wp.pl...
J.S pisze:
> [...]

>E65 i porażka.... w
> końcu to model bardziej wypasiony od 6288 a nie ma:

Był tam na 100%

Niee... jest tylko alarm, typowego budzika cykliczego brak...

> [...]

W każdym razie albo masz jakaś okrojoną E65, bo ja korzystałem ze zwykłej bez żadnego dodatkowego oprogramowania i to co napisałem było w tym telefonie, To jest Symbian kolego, ma inny rozkład menu i gdzie indziej trzeba szukać pewnych rzeczy niż w muzealnej 6280.

To wiem, mam manuala w PDF i nie ma tych rzeczy, można doinstalować programik podobno ale nie o to chodzi.....

Data: 2009-06-13 17:07:29
Autor: .Zykfryd.
Nokia 6288 i E65....
J.S pisze:
> [...]

>E65 i porażka.... w
> końcu to model bardziej wypasiony od 6288 a nie ma:

Był tam na 100%