Nokia 6288 i E65....

Data: 2009-06-13 17:03:07
Autor: .Zykfryd.
Nokia 6288 i E65....
J.S pisze:
> Moja stara, poczciwa Nokia 6288 dokończyła żywota, czekam na nową Nokię 5800
> ale przez kilka dni stałem się użytkownikiem modelu

Nie korzystam z E65 bo nie przypadała mi do gustu, ale głównie z powodu kijowej klawiatury, slajdera który po prostu mi nie odpowiada i mułowatości systemu

>E65 i porażka.... w
> końcu to model bardziej wypasiony od 6288 a nie ma:
> 1) Budzika

Był tam na 100%

> 2) blokowania klawiatury po zamknięciu klapki

Na 100% dało się to ustawić

> 3) Czcionka jest tak mała że szok

To prawda.

> i nie ma wyboru sposobu wyświetlania
> kontaktów typu nazwa i numer..

A to nawet nie wiem.

W każdym razie albo masz jakaś okrojoną E65, bo ja korzystałem ze zwykłej  bez żadnego dodatkowego oprogramowania i to co napisałem było w tym telefonie, To jest Symbian kolego, ma inny rozkład menu i gdzie indziej trzeba szukać pewnych rzeczy niż w muzealnej 6280.

Data: 2009-06-13 17:24:32
Autor: J.S
Nokia 6288 i E65....

Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> napisał w wiadomości news:h10f2r$89h$1news.wp.pl...
J.S pisze:
> [...]

>E65 i porażka.... w
> końcu to model bardziej wypasiony od 6288 a nie ma:

Był tam na 100%

Niee... jest tylko alarm, typowego budzika cykliczego brak...

> [...]

W każdym razie albo masz jakaś okrojoną E65, bo ja korzystałem ze zwykłej bez żadnego dodatkowego oprogramowania i to co napisałem było w tym telefonie, To jest Symbian kolego, ma inny rozkład menu i gdzie indziej trzeba szukać pewnych rzeczy niż w muzealnej 6280.

To wiem, mam manuala w PDF i nie ma tych rzeczy, można doinstalować programik podobno ale nie o to chodzi.....

Nokia 6288 i E65....