Nokia 6300 - Archiwizacja MMS na kompie - czym?

Data: 2012-04-17 01:50:09
Autor: Tatanka
Nokia 6300 - Archiwizacja MMS na kompie - czym?
Witam,

Nokia Suite nie widzi MMSów, tylko SMSy,

Mam na swojej 6300 sporo MMSow otrzymanych.
Chciałbym te fotki z MMSow wyciągnąć na kompa ale Nokia Suite widzi w
wiadomościach tylko SMSy, MMSy pomija jakby ich nie bylo.
Jechanie po kolei każdego MMSa z poziomu telefonu i "zapisz obiekt"
będzie trochę meczące.
Jakis inny soft potrafi wyciagnac MMSy? Najlepiej free/share/demo - do
jednokrotnego uzycia.

Pozdr, Tatanka

Data: 2012-04-17 12:46:44
Autor: J.F
Użytkownik "Tatanka"  napisał w wiadomości grup
[...]

Moze przenies najpierw kilka ... jakosc fotek w MMS bywa tak kiepska, ze bez zalu mozna je skasowac :-)

J.

Data: 2012-04-17 06:14:01
Autor: tatanka1981
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 12:46:44 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

Moze przenies najpierw kilka ... jakosc fotek w MMS bywa tak kiepska, ze bez zalu mozna je skasowac :-)

Przenioslem i wiem ze chce te fotki, zreszta sa unikatowe - moje dzieci. Z jakoscia nie ma tragedii. MMSow mam ok 80 sztuk.

Data: 2012-04-17 19:40:40
Autor: Krystek
W dniu 2012-04-17 10:50, Tatanka pisze:
Witam,

Nokia Suite nie widzi MMSów, tylko SMSy,

A najnowszy pakiet Nokia Suite też nie widzi tych MMS-ów? Jeśli nie to może spróbuj darmowym programem NbuExplorer - <http://sourceforge.net/projects/nbuexplorer/> tylko musisz najpierw zrobić zrzut pamięci telefonu do pliku kopii zapasowej.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-17 14:26:27
Autor: tatanka1981
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 19:40:40 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
> [...]

A najnowszy pakiet Nokia Suite też nie widzi tych MMS-ów? Jeśli nie to może spróbuj darmowym programem NbuExplorer - <http://sourceforge.net/projects/nbuexplorer/> tylko musisz najpierw zrobić zrzut pamięci telefonu do pliku kopii zapasowej.

Hej,

Najnowszy Nokia Suite tez nie widzi.
Dzieki Ci bardzo za ten NBU explorer - wszystko gladko poszlo, ponad 80 MMSow, fotki wyciagniete na pulpit w kikanascie minut.
Tak jak mowiles - Nokia Suite / Ovi Suite sie robi kopie zapasowa i tym programem ja otwiera i wszystko hula.
Dziekuje.

Pzdr, Tatanka

Nokia 6300 - Archiwizacja MMS na kompie - czym?