Nokia 6300 - Archiwizacja MMS na kompie - czym?

Data: 2012-04-17 12:46:44
Autor: J.F
Nokia 6300 - Archiwizacja MMS na kompie - czym?
Użytkownik "Tatanka"  napisał w wiadomości grup
Nokia Suite nie widzi MMSów, tylko SMSy,
Mam na swojej 6300 sporo MMSow otrzymanych.
Chciałbym te fotki z MMSow wyciągnąć na kompa ale Nokia Suite widzi w
wiadomościach tylko SMSy, MMSy pomija jakby ich nie bylo.
Jechanie po kolei każdego MMSa z poziomu telefonu i "zapisz obiekt"
będzie trochę meczące.

Moze przenies najpierw kilka ... jakosc fotek w MMS bywa tak kiepska, ze bez zalu mozna je skasowac :-)

J.

Data: 2012-04-17 06:14:01
Autor: tatanka1981
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 12:46:44 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

Moze przenies najpierw kilka ... jakosc fotek w MMS bywa tak kiepska, ze bez zalu mozna je skasowac :-)

Przenioslem i wiem ze chce te fotki, zreszta sa unikatowe - moje dzieci. Z jakoscia nie ma tragedii. MMSow mam ok 80 sztuk.

Nokia 6300 - Archiwizacja MMS na kompie - czym?