Nokia 6300 - da się surfować na tym?

Data: 2010-01-18 21:02:58
Autor: X
Nokia 6300 - da się surfować na tym?
Chodzi mi o możliwość wgrania mini-opery w celu surfowania po stronach lajt dla komórek;) Widze ze telefon ma jakąś wbudowana przeglądarkę ale pożal ty się Panie Boże i wyświetl normalnie całą stronę...

Data: 2010-01-18 22:04:58
Autor: VomitroN

Użytkownik "X" <konsultant@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Chodzi mi o możliwość wgrania mini-opery w celu surfowania po stronach
lajt dla komórek;) Widze ze telefon ma jakąś wbudowana przeglądarkę ale
pożal ty się Panie Boże i wyświetl normalnie całą stronę...

Nokia 6300 obsluguje Jave.
Mini Opera jest w Javie.

--
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Nokia 6300 - da się surfować na tym?