Nokia 6300 - problem z wyswietlaczem

Data: 2010-06-01 16:44:47
Autor: kamtzu
Nokia 6300 - problem z wyswietlaczem
Witam,
po 2 latach pracy w Noki 6300 w dosyc losowych momentach robi sie na wyswietlaczu cos takiego
http://ifotos.pl/img/010620100_erhahn.jpg
http://ifotos.pl/img/010620100_erhahs.jpg

Zmienilem oprogramowanie najpierw za pomoca NSU a potem Phoenixem ale dalej to samo.
Zaczyna mi to wygladac na problem sprzetowy. Czy ktos sie spotkal z takim czyms? Moze wystarczy przeczyscic styki od wyswietlacza? Da sie to w miare latwo zrobic majac torxa? :)

pozdrawiam

Data: 2010-06-01 22:32:25
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "kamtzu" <kamtzu@tlen.usunTo.pl> napisał w wiadomości news:hu36d0$phh$1usenet.news.interia.pl...

Zaczyna mi to wygladac na problem sprzetowy. Czy ktos sie spotkal z takim czyms? Moze wystarczy przeczyscic styki od wyswietlacza? Da sie to w miare latwo zrobic majac torxa? :)

Pomimo zdaniem to problem ze stykami. Spotkałem się z czymś takim w starym laptopie oraz kiedyś w GPS-ie.

Data: 2010-06-01 22:47:45
Autor: darnok
On 2010-06-01 15:44, kamtzu wrote:
Witam,
[...]

Styki albo tasiemka jak tam wystepuje.
W 6288 mialem podobne obijawy, ale to byl slider i na gwarancji wymieniali mi tasiemke.

poszukaj na youtube "Disassemble 6300", to zobaczysz jak sie ja rozbiera i co tam jest - czy styki czy tasiemka.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-06-02 07:52:42
Autor: kamtzu
Nokia 6300 - problem z wyswietlaczem
Uzytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisal w wiadomosci news:hu3v62$9f8$1inews.gazeta.pl...
poszukaj na youtube "Disassemble 6300", to zobaczysz jak sie ja rozbiera i co tam jest - czy styki czy tasiemka.

tasiemka - ok. skombinuje torxa i sprobuje przeczyscic

pozdrawiam

Nokia 6300 - problem z wyswietlaczem