Nokia 6300, simlock

Data: 2010-09-03 01:49:17
Autor: michaça
Nokia 6300, simlock
Witam,
Jak bardzo trudne jest zdejcie simlocka z N6300? (Google mowia ze to
jakis system zabezpieczen bb5 i kodem sie nie da). I pytania wlasciwe
(to pierwsze w sumie mozna pominac):
- ile to powinno kosztowac w typowym komisie GSM?
- czy to jest w 100% bezpieczne tzn. czy tel. bedzie 100% sprawny po
tej ciezkiej operacji?
(Najchetniej poszedl bym z tym do Ery ale mam tylko pudelko, gwarancje
etc, nie mam natoimast dostepu do umowy, umowa byla lata temu na
firme, czesc tel. byla jako gratisy [bez kart SIM])
Pozdrawiam,
Michal

Data: 2010-09-03 11:19:28
Autor: lukket
Nokia 6300, simlock
W dniu 2010-09-03 10:49, michaça pisze:

(Najchetniej poszedl bym z tym do Ery ale mam tylko pudelko, gwarancje
etc, nie mam natoimast dostepu do umowy, umowa byla lata temu na
firme, czesc tel. byla jako gratisy [bez kart SIM])

Jeżeli masz gwarancję razem z paragonem lub FV, to powinno wystarczyć, jeśli oczywiście umowa się skończyła. W Salonie Firmowym Ery podpowiedzą czy to wystarczy.

Data: 2010-09-03 03:10:07
Autor: michaca
Nokia 6300, simlock
Jeżeli masz gwarancję razem z paragonem lub FV, to powinno wystarczyć,
jeśli oczywiście umowa się skończyła. W Salonie Firmowym Ery podpowiedzą
czy to wystarczy.

niestety nie mam dostepu do faktury czy paragonu - tylko tel. wersja
BOX z simlockiem Ery

Data: 2010-09-03 11:47:10
Autor: Tomek
Nokia 6300, simlock

Uzytkownik "michaça" <misiador@gmail.com>

Jak bardzo trudne jest zdejcie simlocka z N6300?

W ogóle nie jest trudne. Jest wrecz proste. Jedno klikniecie w programiku.

(Google mowia ze to jakis system zabezpieczen bb5 i kodem sie nie da)

Zgadza sie BB5 i kodem TEZ sie da. Zawsze sie dalo.

- ile to powinno kosztowac w typowym komisie GSM?

30-60pln

- czy to jest w 100% bezpieczne tzn. czy tel. bedzie 100% sprawny po
tej ciezkiej operacji?

Bedzie sprawny.

Data: 2010-09-03 03:11:52
Autor: michaca
Nokia 6300, simlock
On Sep 3, 11:47 am, "Tomek" <toma...@wytnijtowp.pl> wrote:
30-60pln

> - czy to jest w 100% bezpieczne tzn. czy tel. bedzie 100% sprawny po
> tej ciezkiej operacji?

Bedzie sprawny.
OK dzieki za info

Data: 2010-09-03 21:36:09
Autor: adresss
Nokia 6300, simlock
On Fri, 3 Sep 2010 01:49:17 -0700 (PDT), michaça <misiador@gmail.com>
wrote:

[...]

ja bedac abonetem Plusa po 24 miesiach poszedlem bez faktury (oni
widzieli w systemie, ze telefon jest od nich) i wygenerowali kod do
odblokowania.

--
ThinkXtra

Data: 2010-09-04 03:48:47
Autor: Remek
Nokia 6300, simlock
Uzytkownik "michaça" napisal:

Jak bardzo trudne jest zdejcie simlocka z N6300?

Dla chcacego nic trudnego. Znajdzesz w sieci odpowiedni kalkulator i sam
zdejmiesz zabezpieczenie.

Remek

Data: 2010-09-04 08:59:42
Autor: dizel
Nokia 6300, simlock
On Sat, 4 Sep 2010 03:48:47 +0200, "Remek" <dupa@gmail.com> wrote:

[...]

akurat jeśli chodzi o ten model to raczej kalkulatora w sieci nie
znajdzie za free

Data: 2010-09-04 10:03:32
Autor: Tomek
Nokia 6300, simlock

Uzytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisal

Dla chcacego nic trudnego. Znajdzesz w sieci odpowiedni kalkulator i sam
zdejmiesz zabezpieczenie.

Dziecko, mam prosbe, nie wypowiadaj sie w tematach, w których nie masz za grosz wiedzy i tylko sie osmieszasz.

Data: 2010-09-04 19:50:05
Autor: Remek
Nokia 6300, simlock
Uzytkownik "Tomek" napisal:

Dziecko, mam prosbe, nie wypowiadaj sie w tematach, w których nie masz za
grosz
wiedzy i tylko sie osmieszasz.

Na szczescie nie Ty decydujesz w jakich tematach moge sie wypowiadac. Tym
bardziej, ze zdejmowalem simlocka w tym modelu i mam odpowiedni kalkulator.
Pomysl troche logicznie tepaku. Skoro Pan X w serwisie moze zdjac
zabezpieczenie to jest to mozliwe, czy nie?

Uzytkownik "dizel" napisal:

akurat jesli chodzi o ten model to raczej kalkulatora w sieci nie
znajdzie za free

W którym miejscu ja napisalem, ze ma byc za free? Zreszta to niewazne. 80%
uzytkowników w Polsce ma za darmo (i uzywa)platne systemy i programy. Wiesz
jak to dziala?

Remek

Data: 2010-09-05 14:04:11
Autor: dizel
Nokia 6300, simlock
On Sat, 4 Sep 2010 19:50:05 +0200, "Remek" <dupa@gmail.com> wrote:

Uzytkownik "dizel" napisal:

[...]

Jak jesteś taki mądry to znajdź ten kalkulator w sieci. Chętnie tu na
grupie skorzystamy z niego.

Data: 2010-09-05 16:20:31
Autor: Remek
Nokia 6300, simlock
Użytkownik "dizel" napisał:

Jak jesteś taki mądry to znajdź ten kalkulator w sieci. Chętnie tu na
grupie skorzystamy z niego.

Skorzystamy? My król? Mów za siebie. Ja znalazłem i mam + dodatek już nie z
sieci, a od zaprzyjaźnionego serwisu. Rusz tyłek i zdobądź co Ci potrzebne.

Nie chce mi się pisać, ale podał bym link do dyskusji na pewnym forum, gdzie
mnie zakrzyczeli - nie da rady, musisz mieć specjalny programator, program,
kabelek itd. itp. W końcu moderator usunął mi wątek. Chciałem napisać, że
zdjąłem simlocka bez tego wszystkiego, ale wątek znikał w 3 s po jego
napisaniu. Domyślasz się dlaczego moderator usuwał moje wpisy? Dodam tylko,
że w stopce miał reklamę własnego serwisu i oferował wysokopłatne usługi. To
jest klucz.

Remek

Data: 2010-09-06 01:21:47
Autor: Endi
Nokia 6300, simlock

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał

[...]

Dziecko, prosiłem, nie ośmieszaj się. Przyśnił ci się kalkulator BB5? Nie te proszki wziąłeś?

Tym bardziej, ze zdejmowalem simlocka w tym modelu i mam odpowiedni kalkulator.
Pomysl troche logicznie tepaku. Skoro Pan X w serwisie moze zdjac
zabezpieczenie to jest to mozliwe, czy nie?

Tępaku? Chłopcze, siedzę w tej profesji 15 lat i większej bzdury nie słyszałem. To, że pan X może zdjąć zabezpieczenie to nie zasługa twojego wymyślonego kalkulatora, tylko odpowiedniego BOXA, bez którego możesz jedynie dalej tkwić w swoich bredniach. A co na to lekarze?

Data: 2010-09-06 10:29:39
Autor: adresss
Nokia 6300, simlock
a skoro mnie pani w salonie wygenerowala kod do wklepania, to
kalkulator musi istniec! Ale pewnie sa tez bardziej inwazyjne metody.

--
ThinkXtra

Data: 2010-09-06 15:40:49
Autor: Tomek
Nokia 6300, simlock

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:ee9986plroht8nge1rpq9l1ph27t93dt3i4ax.com...
a skoro mnie pani w salonie wygenerowala kod do wklepania, to
kalkulator musi istniec! Ale pewnie sa tez bardziej inwazyjne metody.

Pani ci wygenerowala? Widziales proces "generowania" kodu? Nie. Bo pani poprostu wklepala w system twój IMEI, a system w zbiorze kodów przyporzadkowanych danym IMEIom znalazl kod dla twojego telefonu. Ot cala filozofia.

Data: 2010-09-06 13:08:57
Autor: Remek
Nokia 6300, simlock
Użytkownik "Endi" napisał:

Dziecko, prosiłem, nie ośmieszaj się. Przyśnił ci się kalkulator BB5? Nie
te
proszki wziąłeś?

Jesteś bezczelnym tępakiem, obrażającym mnie. Sytem BB5 został już dawno
złamany. Jednak nie w całości i nie dotyczy wszystkich modeli. Nawet Nokia
6300 może mieć zaszyte dwie wersje oprogramowania. Jedna z nich jest
złamana, druga nie. Poczytaj o tym zamiast się mądrować. Takie tępactwo jest
typowe dla serwisów GSM.

Remek

Data: 2010-09-06 12:27:07
Autor: Waldek Godel
Nokia 6300, simlock
Dnia Mon, 6 Sep 2010 13:08:57 +0200, Remek napisał(a):

Jesteś bezczelnym tępakiem, obrażającym mnie. Sytem BB5 został już dawno
złamany.

Prawda.
Tu jest nawet dokumentacja filmowa jak to się robi:
http://www.youtube.com/watch?v=hcIjDOe7VC0

"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-09-06 15:47:09
Autor: Tomek
Nokia 6300, simlock

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał

Jesteś bezczelnym tępakiem, obrażającym mnie.

Kłamcę i prostaka ciężko obrazić, chyba, że ma o sobie zbyt wysokie mniemanie.

Sytem BB5 został już dawno złamany. Jednak nie w całości i nie dotyczy wszystkich modeli.

Złamanie systemu a bajka o kalkulatorze to całkiem inna opowieść.

Nawet Nokia 6300 może mieć zaszyte dwie wersje oprogramowania. Jedna z nich jest
złamana, druga nie. Poczytaj o tym zamiast się mądrować. Takie tępactwo jest
typowe dla serwisów GSM.

Litości. Nie bierz tego już więcej. NIGDY!! Poza tym, dalej piszesz jakieś bzdury, które z w/w kalkulatorem (wyimaginowanym) nie mają nic wspólnego.

Nokia 6300, simlock