Nokia 6300, simlock

Data: 2010-09-03 11:19:28
Autor: lukket
Nokia 6300, simlock
W dniu 2010-09-03 10:49, michaça pisze:

(Najchetniej poszedl bym z tym do Ery ale mam tylko pudelko, gwarancje
etc, nie mam natoimast dostepu do umowy, umowa byla lata temu na
firme, czesc tel. byla jako gratisy [bez kart SIM])

Jeżeli masz gwarancję razem z paragonem lub FV, to powinno wystarczyć, jeśli oczywiście umowa się skończyła. W Salonie Firmowym Ery podpowiedzą czy to wystarczy.

Data: 2010-09-03 03:10:07
Autor: michaca
Nokia 6300, simlock
Jeżeli masz gwarancję razem z paragonem lub FV, to powinno wystarczyć,
je¶li oczywi¶cie umowa się skończyła. W Salonie Firmowym Ery podpowiedz±
czy to wystarczy.

niestety nie mam dostepu do faktury czy paragonu - tylko tel. wersja
BOX z simlockiem Ery

Nokia 6300, simlock