Nokia 6300 - simlock domowym sposobem

Data: 2011-09-07 21:49:15
Autor: Tomaszek
Nokia 6300 - simlock domowym sposobem
Da się ściągnąć simlocka ( ERA ) z Nokii 6300 ( RM-217, soft ver 5.50 ) jakimś domowym sposobem? Nie mam MT boxa, bo nie robię tego zawodowo, to nie opłaca mi się tego kupować. Kodów raczej nie ma, albo są strasznie drogie. Poradzicie coś, czy iść z tym do jakiegoś serwisu?

Data: 2011-09-07 22:34:36
Autor: mkonst
Tomaszek wrote:
Da się ściągnąć simlocka ( ERA ) z Nokii 6300 ( RM-217, soft ver 5.50
) jakimÅ› domowym sposobem? Nie mam MT boxa, bo nie robiÄ™ tego
[...]

Spróbuj tu http://simlock.gsmservice.pl
Korzystałem z tej strony wiele razy i zawsze kosztowało to kilka złotych.
--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

Data: 2011-09-08 00:31:48
Autor: Animka
W dniu 2011-09-07 22:34, mkonst pisze:
Tomaszek wrote:
[...]

Teraz kosztuje ponad 155 zł i nie ma do wszystkich telefonów.

--
animka

Data: 2011-09-07 22:57:04
Autor: m4rkiz
Tomaszek wrote:
Da się ściągnąć simlocka ( ERA ) z Nokii 6300 ( RM-217, soft ver 5.50 )
jakimÅ› domowym sposobem? Nie mam MT boxa, bo nie robiÄ™ tego zawodowo, to
nie opłaca mi się tego kupować. Kodów raczej nie ma, albo są strasznie
drogie. Poradzicie coś, czy iść z tym do jakiegoś serwisu?

a era nie zdejmuje przypadkiem swoich simlockow za darmo?

Data: 2011-09-08 08:58:43
Autor: ALdroid
Nokia 6300 - simlock domowym sposobem
Dnia Wed, 7 Sep 2011 22:57:04 +0100, "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> naskrobał przy słoiku:
a era nie zdejmuje przypadkiem swoich simlockow za darmo?

Zdejmuje.
Ale musisz się udać do salonu a nie punktu Tmobile.
Miesiąc temu to przechodziłem z e51.
Taniej i szybciej dla mnie było dać 20pln w komisie za zdjęcie sielicka niż jechać 30km do salonu Tmobile.

--
AL

Data: 2011-09-08 18:58:50
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-09-07 23:57, m4rkiz pisze:
a era nie zdejmuje przypadkiem swoich simlockow za darmo?

By³em dzisiaj. 10 minut szukali telefonu w spisie, nastêpne 15 minut szukali w systemie aplikacji do generowania kodu. I klops. ¯aden z wygenerowanych kodów nie dzia³a³;) Nie jestem zaskoczony, spodziewa³em siê tego;)

Data: 2011-09-08 22:08:31
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Nokia 6300 - simlock domowym sposobem
Dnia 2011-09-08, o godz. 18:58:50
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisa³(a):

> [...]

By³em dzisiaj. 10 minut szukali telefonu w spisie, nastêpne 15 minut szukali w systemie aplikacji do generowania kodu. I klops. ¯aden z wygenerowanych kodów nie dzia³a³;) Nie jestem zaskoczony,

I tak nie¼le. Mi parê lat temu przy zdejmowaniu simlocka z Noki E61
zablokowali telefon. Na tyle skutecznie ¿e nie potrafi³ odblokowaæ
nawet serwis. W efekcie dosta³em now± E61i zamiast E61 bo ta by³a ju¿
niedostêpna. No i musia³em siê pok³óciæ chwilê bo telefon by³ po
gwarancji ale wtedy zdejmowali simlocka po wziêciu nowej
umowy/telefonu. Ale zablokowa³ pracownik Ery a nie ja wiêc nie mieli
wyj¶cia tylko musieli co¶ zaproponowaæ. ;-)

Zdrówko

Data: 2011-09-09 10:54:37
Autor: Tomek
Nokia 6300 - simlock domowym sposobem

U¿ytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisa³:

¯aden z  wygenerowanych kodów nie dzia³a³;) Nie jestem zaskoczony, spodziewa³em siê tego;)

Skoro wcze¶niej zablokowa³e¶ liczniki, albo w ERZE to zrobili, to rzeczywi¶cie, mo¿na by³o siê tego spodziewaæ.

Data: 2011-09-11 11:55:56
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-09-09 10:54, Tomek pisze:
Skoro wcze¶niej zablokowa³e¶ liczniki, albo w ERZE to zrobili, to
rzeczywi¶cie, mo¿na by³o siê tego spodziewaæ.

Nie by³y wcze¶niej podejmowane próby zdjêcia simlocka za pomoc± kodów, tak wiêc pud³o. Wszystkie próby wykorzystali pracownicy wspania³ej sieci Tuman-Mobile;) W ka¿dym razie ju¿ po sprawie. Zap³aci³em 20z³ - minuta czasu i simlocka nie ma. K³opotów z telefonem: brak;)