Nokia 6300 - simlock domowym sposobem

Data: 2011-09-07 22:57:04
Autor: m4rkiz
Nokia 6300 - simlock domowym sposobem
Tomaszek wrote:
Da się ściągnąć simlocka ( ERA ) z Nokii 6300 ( RM-217, soft ver 5.50 )
jakimĹ› domowym sposobem? Nie mam MT boxa, bo nie robiÄ™ tego zawodowo, to
nie opłaca mi się tego kupować. Kodów raczej nie ma, albo są strasznie
drogie. Poradzicie coś, czy iść z tym do jakiegoś serwisu?

a era nie zdejmuje przypadkiem swoich simlockow za darmo?

Data: 2011-09-08 08:58:43
Autor: ALdroid
Nokia 6300 - simlock domowym sposobem
Dnia Wed, 7 Sep 2011 22:57:04 +0100, "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> naskrobał przy słoiku:
a era nie zdejmuje przypadkiem swoich simlockow za darmo?

Zdejmuje.
Ale musisz się udać do salonu a nie punktu Tmobile.
Miesiąc temu to przechodziłem z e51.
Taniej i szybciej dla mnie było dać 20pln w komisie za zdjęcie sielicka niż jechać 30km do salonu Tmobile.

--
AL

Data: 2011-09-08 18:58:50
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-09-07 23:57, m4rkiz pisze:
a era nie zdejmuje przypadkiem swoich simlockow za darmo?

Byłem dzisiaj. 10 minut szukali telefonu w spisie, następne 15 minut szukali w systemie aplikacji do generowania kodu. I klops. Żaden z wygenerowanych kodów nie działał;) Nie jestem zaskoczony, spodziewałem się tego;)

Data: 2011-09-08 22:08:31
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Nokia 6300 - simlock domowym sposobem
Dnia 2011-09-08, o godz. 18:58:50
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Byłem dzisiaj. 10 minut szukali telefonu w spisie, następne 15 minut szukali w systemie aplikacji do generowania kodu. I klops. Żaden z wygenerowanych kodów nie działał;) Nie jestem zaskoczony,

I tak nieĽle. Mi parę lat temu przy zdejmowaniu simlocka z Noki E61
zablokowali telefon. Na tyle skutecznie że nie potrafił odblokować
nawet serwis. W efekcie dostałem now± E61i zamiast E61 bo ta była już
niedostępna. No i musiałem się pokłócić chwilę bo telefon był po
gwarancji ale wtedy zdejmowali simlocka po wzięciu nowej
umowy/telefonu. Ale zablokował pracownik Ery a nie ja więc nie mieli
wyj¶cia tylko musieli co¶ zaproponować. ;-)

Zdrówko

Data: 2011-09-09 10:54:37
Autor: Tomek

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał:

Żaden z  wygenerowanych kodów nie działał;) Nie jestem zaskoczony, spodziewałem się tego;)

Skoro wcze¶niej zablokowałe¶ liczniki, albo w ERZE to zrobili, to rzeczywi¶cie, można było się tego spodziewać.

Data: 2011-09-11 11:55:56
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-09-09 10:54, Tomek pisze:
Skoro wcze¶niej zablokowałe¶ liczniki, albo w ERZE to zrobili, to
rzeczywi¶cie, można było się tego spodziewać.

Nie były wcze¶niej podejmowane próby zdjęcia simlocka za pomoc± kodów, tak więc pudło. Wszystkie próby wykorzystali pracownicy wspaniałej sieci Tuman-Mobile;) W każdym razie już po sprawie. Zapłaciłem 20zł - minuta czasu i simlocka nie ma. Kłopotów z telefonem: brak;)