Nokia 6300 - taki sobie problemik

Data: 2010-04-11 15:03:25
Autor: Tomaszek
Nokia 6300 - taki sobie problemik
W dniu 2010-04-11 11:39, Tomaszek pisze:
[.....]

Dziękuję bardzo za rzeczowe odpowiedzi. Jak widzę instrukcję demontażu to widzę, że nie na moje paluchy i nerwy. Dam jednak zarobić jakiemuś serwisowi

Data: 2010-04-11 16:13:08
Autor: Piotr M
Dnia 11-04-2010 o 16:03:25 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):

Dziękuję bardzo za rzeczowe odpowiedzi. Jak widzę instrukcję demontażu  to widzę, że nie na moje paluchy i nerwy. Dam jednak zarobić jakiemuś  serwisowi

A może żebyś tej bateryjki nie musiał zmieniać (i płacić), to po prostu,  zamiast wyłączać telefon to uaktywniaj tryb off line, ja tak robię..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-11 16:46:44
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-04-11 15:13, Piotr M pisze:
A może żebyś tej bateryjki nie musiał zmieniać (i płacić), to po prostu,
zamiast wyłączać telefon to uaktywniaj tryb off line, ja tak robię.

Czyli? co masz na myśli?
U mnie bateryjka padła szybciej, bo ja telefon wyłączam na noc. Nokia pewnie założyła, że większość ludzi nie wyłącza telefonu. Ale jak masz inną koncepcję to napisz, bo chyba nie chodzi o niełączenie się z internetem ( tego nie robię wcale )

Data: 2010-04-11 17:16:54
Autor: Piotr M
Dnia 11-04-2010 o 17:46:44 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):

inną koncepcję to napisz, bo chyba nie chodzi o niełączenie się z  internetem ( tego nie robię wcale )

Nie nie. Chodzi o jeden z profili. Nie pamiętam jak on się nazywa w 6300,  u mnie "offline" u Ciebie może "samolotowy", może w cale nie ma takiego.  Chodzi o to, że telefon działa ale wyłączony jest GSM, nie jest zalogowany  u operatora (tak jakbyś włączył telefon ale bez karty sim). Bo założyłem,  że go wyłączasz po to, abyś nie był "pod zasięgiem", nie żeby baterie  oszczędzać w nocy :)

Data: 2010-04-11 17:43:16
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-04-11 16:16, Piotr M pisze:
Nie nie. Chodzi o jeden z profili. Nie pamiętam jak on się nazywa w
6300, u mnie "offline" u Ciebie może "samolotowy", może w cale nie ma
takiego.

Jest samolotowy, nigdy go nie włączałem to i nie wiedziałem do czego to służy. Spodziewałem się tu jakiegoś "tajnego" kodu w rodzaju *123456789*1234# tak jak w starych nokiach, a tu zwykły tryb samolotowy;)

[...]

Prawdę mówiąc to po jedno i drugie;) Przy wyłączaniu baterię ładowałem raz na 5-6 dni. Nie chodziło mi już o żywotność baterii, ale właśnie o częstotliwość ładowania. Przy wyłączonym GSM na pewno będzie baterii ciągnęło mniej co w mojej sytuacji jest rozwiązaniem idealnym, no i budzik będzie działał;)

Bateryjkę od zegara może wymienię, może nie, będzie to zależeć od pogody, chmur na niebie, biorytmu;) Twoja propozycja z trybem samolotowym jest idealna.
  I gdzie mnie zaprowadziła moja oszczędność i skąpstwo na każdym kroku ;))