Nokia 6300 - zgranie sms贸w do PC

Data: 2010-12-09 09:07:40
Autor: Kenjiro
Nokia 6300 - zgranie sms贸w do PC
Witam

Jak skopiowa膰 w przypadku tego telefonu wszystkie smsy do komputera? Nie chodzi mi jednak o ich przeniesienie, a tylko skopiowanie. Podejrzewam 偶e jest to mo偶liwe za pomoc膮 programu PC Suite, ale mo偶e jest jeszcze jaki艣 inny soft?
Co polecacie?
I jak to nale偶y technicznie zrobi膰?

Dzi臋ki!

Data: 2010-12-09 12:13:12
Autor: Kenjiro
Nokia 6300 - zgranie sms贸w do PC
W dniu 2010-12-09 09:07, :
[...]

Troch臋 poczyta艂em o PC Suite i mam pytania:

1/ w programie nale偶y wybra膰 opcj臋 synchronizacji i potem wyeksportowa膰 smsy do pliku csv, tak?
2/ czy taka operacja nie spowoduje usuni臋cia sms贸w z telefonu? nie chcia艂bym, aby tak si臋 sta艂o.
3/ czy kopiowana jest tylko zawarto艣膰 skrzynki odbiorczej, czy wys艂anych r贸wnie偶?

Dzi臋ki!

Nokia 6300 - zgranie sms贸w do PC