Nokia 6303i - archiwizacja wiadomości (SMS)

Data: 2010-11-20 23:02:43
Autor: Waldek Godel
Nokia 6303i - archiwizacja wiadomości (SMS)
Dnia Sat, 20 Nov 2010 23:58:07 +0100, Teo napisał(a):

Witam,
chcę wyczyścić całą pamięć telefonu ale zanim tego dokonam, potrzebuję zrobić archiwum wysłanych i odebranych SMSów na swoim komputerze (potem nagrać to na jakieś DVD z innymi pierdołami do archiwum). Najchętniej każdy sms w oddzielnym pliku tekstowym (XML/zwykły TXT? - bez znaczenia).

W Nokia Ovi jest kopia zapasowa, ale to nie to. Nie będę mógł przeglądać potem poszczególnych SMSów.

Jakim programikiem mógłbym to zrobić?

Wywal to badziewne OVI i zainstaluj PC Suite, tam jest eksport wiadomości,
program jest wielokrotnie mniejszy i szybszy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

Data: 2010-11-21 22:37:59
Autor: Teo
On 11/21/10 12:02 AM, Waldek Godel wrote:
[...]

Dzięki, PC Suite wyeksportował mi do bardzo wygodnego cvs.
BTW Ovi nie jest zły i nawet mi się podoba (bardziej od PCSuite), brakuje mi tylko eksportu smsów do pliku tekstowego.

Data: 2010-11-21 21:42:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 21 Nov 2010 22:37:59 +0100, Teo napisał(a):

Dzięki, PC Suite wyeksportował mi do bardzo wygodnego cvs.
BTW Ovi nie jest zły i nawet mi się podoba (bardziej od PCSuite), brakuje mi tylko eksportu smsów do pliku tekstowego.

Porównaj sobie rozmiary na dysku i w pamięci obydwu programów.
PC Suite działa całkiem szybko na większości komputerów. OVI na
dwumiesięcznym laptopie z Core2 Duo, hektarami pamięci itp działa
masakrycznie wolno. itp, itd..
A obydwa robią to samo. E... to znaczy oprócz eksportu SMS. Zapewne dlatego Nokia przezornie zablokowała uzycie PC Suite dla nowych
telefonów (np. N8 - użytkownik dowiaduje się w co może pocałowac Nokię jak
usiłuje podpiąć N8 do PC Suite)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2010-11-21 22:50:54
Autor: Teo
On 11/21/10 10:42 PM, Waldek Godel wrote:
[...]

Jakoś nie zauważyłem. Uruchamiam Ovi na maszynie wirtualnej z WindowsemXP i działa tak samo wolno przy sortowaniu smsów jak PC Suite ;P.

Data: 2010-11-22 10:24:18
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2010-11-21 22:42, Waldek Godel pisze:

[...]

Korzystasz w miarę na bieżąco, czy kiedyś spróbowałeś i się zraziłeś? Rzeczywiście pierwsze wersje Ovi Suite to był dramat, praktycznie nic nie działało, i trwało wieki. Z wersji na wersję jest jednak zdecydowanie lepiej.

Data: 2010-11-22 09:41:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 22 Nov 2010 10:24:18 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

[...]

No to by znaczyło, że do Nokii N8 wciąż dokładają jakąś antyczną wersję..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2010-11-22 16:40:28
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2010-11-22 10:41, Waldek Godel pisze:

[...]

Do niej oczywiście mogą dodawać antyczną. Zaktualizowałeś?

Data: 2010-11-22 15:46:21
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 22 Nov 2010 16:40:28 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

No to by znaczyło, że do Nokii N8 wciąż dokładają jakąś antyczną wersję..

Do niej oczywiście mogą dodawać antyczną. Zaktualizowałeś?

Do telefonu który wszedł na rynek 2 tygodnie temu? Serio?
Ale owszem, aktualizowało się. I dalej tego sie nie da używac.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

Nokia 6303i - archiwizacja wiadomości (SMS)