Nokia 6310 kto to kupuje?

Data: 2015-07-01 06:57:40
Autor: suryga
Nokia 6310 kto to kupuje?
Witam
Ostatnio wszedłem na jaki¶ sklep z komórkami.
Widze maj± katalog popularne i tam 6310.
Pomy¶lałem, stare dane :)
Ale wchodzę na allegro i może nie idzie tego tysi±ce ale sprzedaż jest.

Pytanie moje kto to kupuje?
I po co ?
Rozumiem 3310  mała długo trzyma ale tak± cegłe?

Data: 2015-07-01 15:36:50
Autor: Budzik
Nokia 6310 kto to kupuje?
Użytkownik  suryga@gmail.com ...

cegłe?

A korzystałes kiedys z 6310? Telefon idealny.

Data: 2015-07-01 18:00:56
Autor: J.F.
Nokia 6310 kto to kupuje?
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA4CAB201BD34Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
A korzystałes kiedys z 6310? Telefon idealny.

Jako czysty telefon byc moze, w miedzyczasie rola telefonu sie zmienila.

To jaka najwieksza karte pamieci mozna tam zaladowac ?
W celu oczywiscie sluchania audiobookow, albo nawigowania na mapie.
Trekbuddy chodzi, ile aplikacji bankowych dostepnych, program tv pokaze ?
Przegladarka kompatybilna ze strona t-mobile i mbankiem ?

J.

Data: 2015-07-01 16:29:03
Autor: masti
Nokia 6310 kto to kupuje?
J.F. wrote:

[...]

to jest telefon. nie komputer z funkcj± dzwonienia

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-07-01 17:54:38
Autor: Budzik
Nokia 6310 kto to kupuje?

A korzystałes kiedys z 6310? Telefon idealny.

Jako czysty telefon byc moze, w miedzyczasie rola telefonu sie zmienila.

Powaznie? Dla wszystkich?
Moja babcia nadal tylko dzwoni...

To jaka najwieksza karte pamieci mozna tam zaladowac ?

Karte co? ;-)

W celu oczywiscie sluchania audiobookow, albo nawigowania na mapie.
Trekbuddy chodzi, ile aplikacji bankowych dostepnych, program tv pokaze ?
Przegladarka kompatybilna ze strona t-mobile i mbankiem ?

Ze co? ;-) Wnuczus, nabijasz sie z babci...

Data: 2015-07-01 10:59:35
Autor: suryga
Nokia 6310 kto to kupuje?
Data: 2015-07-01 20:31:08
Autor: Big Jack
Nokia 6310 kto to kupuje?
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

No dobra a dałbym ktoś za niego > 1500 zł

A za 2k PLN oferty nie widzialeĹ›? :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-07-01 22:43:58
Autor: yabba
Nokia 6310 kto to kupuje?
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:9a6558df-b54f-4b45-9086-5de8e6661d6bgooglegroups.com...
No dobra a dałbym ktoś za niego > 1500 zł

http://allegro.pl/telefony-komorkowe-165?buyNew=1&order=m&string=nokia+6310i&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v1-ele-2-0629

Czytałem ostatnio blog rowerzystów, którzy jadą dookoła świata i baaardzo polecali zabierać do Afryki stare telefony Nokii z monochromatycznym wyświetlaczem. Dwie sztuki, drugą na zapas.

O ten: http://www.biketheworld.pl/sprzet

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-07-03 00:00:08
Autor: eradicate predatory capitalism
nie.kija 6310 a bata kupuje! (kanal: teleDEWOCJONALIA)
yabba wrote:
polecali zabierać do Afryki stare telefony
O ten: http://tinyurl.com/playrsh

co za MASOCHISCI i obloznie chorzy na NIEdowartosciowanie.

prywatnie zrobilem x-safari; na x-kontynentach; z x-setek
tysiecy kilometrow, ale zeby sie tak jak te swistki przed
calym swiatem-I.net-zbokow onanizowac...? ...? ...? TFU !

na dodatek trajlowac tu w kolko na *przedpotopowy* temat,
jak dewotki z turbanami na jevvskim bazarze...! TFU !

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ http://tinyurl.com/psh8km9 ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Data: 2015-07-01 18:20:57
Autor: Big Jack
Nokia 6310 kto to kupuje?
W wiadomo¶ci
*J.F.* napisał(-a):
Jako czysty telefon byc moze, w miedzyczasie rola telefonu sie
zmienila.

Telefon jest do dzwonienia. Je¶li urz±dzenie realizuje za dużo funkcji, to żadnej dobrze.

[...]

Pytania oczywi¶cie retoryczno - zło¶liwe, ale odpowiedĽ jest wyżej. Miałem trzy egzemplarze tego telefonu i gdyby do dzi¶ można było kupić _oryginalne_ _nowe_ to na pewno byłbym ich nieustannym użytkownikiem.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-07-01 21:21:58
Autor: Liwiusz
Nokia 6310 kto to kupuje?
W dniu 2015-07-01 o 18:20, Big Jack pisze:
Telefon jest do dzwonienia. Jeśli urządzenie realizuje za dużo funkcji,
to ĹĽadnej dobrze.

A co to znaczy "ĹĽadnej dobrze"? Foto? Nie gorzej niĹĽ popularne aparaty.
MP3 - nie gorzej niĹĽ dedykowane MP3. Aplikacje i internet - tu nie ma
porĂłwnania, bo tylko smartfony odtwarzajÄ… aplikacje i internet przy
założeniu zachowania rozmiarów smartfona.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-02 14:39:05
Autor: Big Jack
Nokia 6310 kto to kupuje?
W wiadomości
*Liwiusz* napisał(-a):

A co to znaczy "ĹĽadnej dobrze"? Foto? Nie gorzej niĹĽ popularne
aparaty.

Jasne, a lustrzanki z wyjebanymi w kosmos obiektywami kupujÄ… snoby

MP3 - nie gorzej niĹĽ dedykowane MP3.

mp3 (format) to już jest porażka, jeszcze większa niż mp2. Ale nie można mieć do kogoś pretensji, że mu to wystarcza, bez względu z czego tego słucha

Jeszcze brakuje żebyś powiedział, że słuchawki wielkości groszku będące w komplecie telefonu czy też smartfona grają równie dobrze jak te kufy na pół grejfruta
Każdy używa telefonu jaki mu pasuje. Może to być nawet maszynka do mielenia mięsa z funkcją dzwonienia. Wisi mi to koło cysi. Gdyby ciągle były dostępne 6310 (6310i) to mojego Solida cisnąłbym w kąt. Z mojej strony EOT

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-07-02 15:57:12
Autor: Budzik
Nokia 6310 kto to kupuje?
Użytkownik Big Jack aaaaa@bbbbb.zz ...

MP3 - nie gorzej niż dedykowane MP3.

mp3 (format) to już jest porażka, jeszcze większa niż mp2. Ale nie można mieć do kogo¶ pretensji, że mu to wystarcza, bez względu z czego tego słucha

Mam rozumiec, ze potrafisz rozpoznać dobrze przygotowane mp3 od np. CD?
NieĽle.

Data: 2015-07-05 18:56:29
Autor: m4rkiz
Nokia 6310 kto to kupuje?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA4CBB59706625budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

audiovoodo

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-07-02 16:25:08
Autor: Liwiusz
Nokia 6310 kto to kupuje?
*Liwiusz* napisał(-a):

A co to znaczy "ĹĽadnej dobrze"? Foto? Nie gorzej niĹĽ popularne
aparaty.

Jasne, a lustrzanki z wyjebanymi w kosmos obiektywami kupujÄ… snoby

W większości snoby, w mniejszości potrzebujący tego profesjonaliści. Nie
zmienia to faktu, że aktualnie telefony robią zdjęcia takiej jakości,
jak kilka lat temu aparaty dla snobów. Kowalski dostaje więcej niż
potrzebuje.

Jeszcze brakuje żebyś powiedział, że słuchawki wielkości groszku będące
w komplecie telefonu czy teĹĽ smartfona grajÄ… rĂłwnie dobrze jak te kufy
na pół grejfruta

Przecież porównujemy telefon, a nie słuchawki. Jak ktoś potrzebuje
wypasionych słuchawek, to nawet może je sobie do telefonu podłączyć.

[...]

Mimo wszystko nieprawdÄ… jest, ĹĽe to, co robi teraz smartfon, robi Ĺşle.
Poziom jest aż nadto dla Kowalskiego, można powiedzieć, że jest to
poziom "pro" sprzed kilku lat.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-02 20:03:05
Autor: RadoslawF
Nokia 6310 kto to kupuje?
W dniu 2015-07-02 o 16:25, Liwiusz pisze:

[...]

Nie robią i raczej nie będą robić.
Profesjonalista uĹĽywa dobrego obiektywu a nie plastikowej
zaślepki jak to jest w telefonach.

Pozdrawiam

Data: 2015-07-02 18:59:09
Autor: Budzik
Nokia 6310 kto to kupuje?

W większo¶ci snoby, w mniejszo¶ci potrzebuj±cy tego profesjonali¶ci. Nie
zmienia to faktu, że aktualnie telefony robi± zdjęcia takiej jako¶ci,
jak kilka lat temu aparaty dla snobów. Kowalski dostaje więcej niż
potrzebuje.

Nie robi± i raczej nie będ± robić.
Profesjonalista używa dobrego obiektywu a nie plastikowej
za¶lepki jak to jest w telefonach.

???
Ktos twierdził, ze profesjonalista robi zdjecia aparatem w komórce?

Data: 2015-07-03 11:52:18
Autor: J.F.
Nokia 6310 kto to kupuje?
UĹĽytkownik "Liwiusz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

jak kilka lat temu aparaty dla snobĂłw.

Lepsze, niz drogie lustrzanki sprzed kilku lat ?
Troche bym polemizowal.

Poza tym - snoby dawno sobie kupily nowe, lepsze lustrzanki ... bo ze starych nie byli calkiem zadowoleni ?

Kowalski dostaje więcej niż potrzebuje.

Tez bym troche polemizowal.
Mimo duzej ilosc Mpx, jakosc zdjec z komorki troche ustepuje nawet zdjeciom z taniego kompakta. Tzn kompakta co najmniej sredniej klasy ....

[...]

No ... tez by mozna polemizowac. W zaleznosci od dziedziny.
Foto przedyskutowalizmy, audio ... mp3 w porownaniu z discmanem to nie calkiem to.
Ale przeciez nie musi byc MP3, teraz na byle karcie zmiesci sie wiele CD bez kompresji. A i baterie chyba podobnie starczaja.
Turystycznego odbiornika GPS srednio zastapi, wlasnie z powodu baterii, ale tez i oprogramowania.
Nawigacji samochodowej ... tu juz sie chyba zblizyl, a nawet przewyzszyl.
Kindla w sloncu nie zastapi, ale Kindle na glos ksiazek chyba jeszcze nie czyta ..

Tak czy inaczej - czy ktos chce chodzic obwieszony elektronika ?
Choc przez te telefony teraz torba chodze pelna akcesoriow. ladowarki, kabelki, baterie ...

J.

Data: 2015-07-02 19:38:53
Autor: masti
Nokia 6310 kto to kupuje?
Big Jack wrote:

W wiadomo¶ci
> [...]
*Liwiusz* napisał(-a):

A co to znaczy "żadnej dobrze"? Foto? Nie gorzej niż popularne
aparaty.

Jasne, a lustrzanki z wyjebanymi w kosmos obiektywami kupuj± snoby

to jest telfon. nie profesjonalny aparat do robienia artystycznych
zdjęć. Po co Ci więcej do szybkiej fotki?

Data: 2015-07-06 11:15:31
Autor: Maciek
Nokia 6310 kto to kupuje?
W dniu 2015-07-02 o 14:39, Big Jack pisze:
A co to znaczy "ĹĽadnej dobrze"? Foto? Nie gorzej niĹĽ popularne
aparaty.
Jasne, a lustrzanki z wyjebanymi w kosmos obiektywami kupujÄ… snoby
Niestety/stety tak właśnie się zdarza. Ogólnie aparat powinien być
dobierany do wymagań, a nie "kupię lustrzankę, bo somsiad ma". Nie
wyobrażam sobie robienia lustrzanką zdjęć rozdzielni, szaf z automatyką,
maszyn itp. Takie zdjęcia robię komórką. Oczywiście mógłbym i lustrzanką
"z wyjebanym w kosmos obiektywem", tylko po co? Żeby utachać się z
ciężkim aparatem i jeszcze cięższą torbą z osprzętem? Podobnie ze
zdjęciami "dokumentalnymi" dziecka nad morzem, czy w innych górach - w
większości wypadków wystarczy komórka.

MP3 - nie gorzej niĹĽ dedykowane MP3.
mp3 (format) to już jest porażka, jeszcze większa niż mp2. Ale nie można mieć do kogoś pretensji, że mu to wystarcza, bez względu z czego tego słucha
Oczywiście. Bo muzyki powinno się słuchać z płyt analogowych obowiązkowo
w domowej sali odsłuchowej i tylko przez wzmacniacz lampowy łączony z
kolumnami przewodami z czystego złota :->

Maciek

Data: 2015-07-06 17:10:17
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Nokia 6310 kto to kupuje?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieni±cy się nazw± Maciek
naskrobał(a):

Oczywi¶cie. Bo muzyki powinno się słuchać z płyt analogowych obowi±zkowo
w domowej sali odsłuchowej i tylko przez wzmacniacz lampowy ł±czony z
kolumnami przewodami z czystego złota :->

Du[pa nie jako¶ć bedzie bo zapomniałe¶ o podstawkach pod przewody z granitu
:->
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulic±, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

Data: 2015-07-08 16:17:15
Autor: Maciek
Nokia 6310 kto to kupuje?
W dniu 2015-07-06 o 17:10,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]
Zapomniałem jeszcze pewnie o milionie innych rzeczy, które dla
przeciętnego słuchacza musz± przecież być kluczowe w tworzeniu wła¶ciwej
atmosfery do wła¶ciwego odsłuchiwania muzyki :-)

Maciek

Data: 2015-07-01 22:33:04
Autor: PiteR
Nokia 6310 kto to kupuje?
Budzik pisze tak:

cegłe?

A korzystałes kiedys z 6310? Telefon idealny.

tuż zaraz za Samsungiem SGH-J200 i Noki± 6070 :)

która to potrafi nagrywać rozmowy.

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-07-01 22:56:05
Autor: ToMasz
Nokia 6310 kto to kupuje?
W dniu 01.07.2015 o 17:36, Budzik pisze:
Użytkownik  suryga@gmail.com ...

cegłe?

A korzystałes kiedys z 6310? Telefon idealny.

nie. mocno nie idealny. wiele wersji miało ±ęć¶ń domy¶lnie na klawiszach podczas pisania smsów. czyli "c" było 4 znakiem na klawiszu "2". JAk pisałe¶ na innych telefonach - masakra. Konkuerncja  już wtedy miała lepsze rozwi±zania. cała linia eriksonów do pisania sms wykorzystywała suwak ....
mnie 6310 najbardziej denerwowała tym, ze dzwięk nadchodz±cego smsa musiał być odtworzony do końca. rozumiesz? Kto¶ dzwoni, ups.. nie mogę odebrać, ale mogę wyciszyć jednym klawiszem. kto¶ posłał smsa, dupa, musi się "dograć" do końca. Baterie wyci±gało się takim wielkim guzikiem z tyłu u góry. nim często przerywałem dzwięk smsa

ToMasz

Data: 2015-07-01 16:53:37
Autor: yabba
Nokia 6310 kto to kupuje?
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5b69c12c-791b-4443-8034-4826cb9734a9googlegroups.com...
[...]

Tania, dobra, bateria długo trzyma, niezawodna do telefonowania i SMS-owania.
Po prostu idealny telefon komórkowy.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-07-02 01:47:52
Autor: Poldek
Nokia 6310 kto to kupuje?
yabba wrote:
[...]

Eee tam. Niedawno zepsuł mi się główny telefon i przez 2 tygodnie posługiwałem się 6310. Telefon niewygodny, ksi±żka telefoniczna do dupy, brak gło¶nomówi±cego i wcale nie jest tani. Ogólnie telefon bardziej dla osób snobuj±cych się na vintage, niż do używania.

Data: 2015-07-02 03:00:37
Autor: Budzik
Nokia 6310 kto to kupuje?
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

[...]

Kurcze, uzywałem tego telefonu kilka lat i nie zauwazyłem mankamentów o ktorych piszecie.
Snobowanie? ...

Data: 2015-07-02 11:38:38
Autor: J.F.
Nokia 6310 kto to kupuje?
[...]

przyzwyczajenie ?
W tamtych czasach siegnalem po Nokie raz, chyba jakis inny numer, ... i zglupialem.
To menu jakies dziwne. Nienaturalne.
Wolalem Siemensa i (sony-)Ericssona. A przy okazji tansze byly.

W porownaniu do obecnych do Poldek ma chyba jeszcze wiecej racji.

J.

Data: 2015-07-02 12:29:43
Autor: Liwiusz
Nokia 6310 kto to kupuje?
W dniu 2015-07-02 o 11:38, J.F. pisze:
UĹĽytkownik "Budzik"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
UĹĽytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...
Eee tam. Niedawno zepsuł mi się główny telefon i przez 2 tygodnie
posługiwałem się 6310. Telefon niewygodny, książka telefoniczna do dupy,
brak głośnomówiącego i wcale nie jest tani. Ogólnie telefon bardziej dla
osĂłb snobujÄ…cych siÄ™ na vintage, niĹĽ do uĹĽywania.

[...]

To Natura tworzy menu telefonĂłw?

Wolalem Siemensa i (sony-)Ericssona. A przy okazji tansze byly.

Jakbyś na co dzień używał Nokii, to takie zdanie miałbyś o menu w ww.
telefonach.

W porownaniu do obecnych do Poldek ma chyba jeszcze wiecej racji.

To jest telefon biznesowy. Biznesmen nie potrzebuje smartfona, bo ma
tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.

Smartfony kupuje raczej klasa średnia i biedota. Wyróżnikiem bogatego
jest właśnie to, że nie musi być zawsze dla każdego dostępny online i
nie musi odpisywać na maile w 5 minut w tramwaju.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-02 13:25:34
Autor: J.F.
Nokia 6310 kto to kupuje?
[...]

Poniekad. Rozmowy, sms (Telefon nie sluzy do SMS ! ), ksiazka, ustawienia,  dzwonki itp .. naturalne funkcje :-)

Wolalem Siemensa i (sony-)Ericssona. A przy okazji tansze byly.
Jakbyś na co dzień używał Nokii, to takie zdanie miałbyś o menu w ww.
telefonach.

Nie. Wczesniej przeciez nie uzywalem Siemensa. Ani Ericssona.
Owszem - moze Nokia by mnie do czegos przyzwyczaila i nie odczuwalbym takiego niesmaku.
Ale lepsze menu raczej bym chwalil.

W porownaniu do obecnych do Poldek ma chyba jeszcze wiecej racji.
To jest telefon biznesowy. Biznesmen nie potrzebuje smartfona, bo ma
tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.

To jest antyk. O funkcjach porownywalnych z innymi owczesnymi telefonami.
Ale ksiazka byla i nadal jest do d* :-)

Smartfony kupuje raczej klasa średnia i biedota. Wyróżnikiem bogatego
jest właśnie to, że nie musi być zawsze dla każdego dostępny online i
nie musi odpisywać na maile w 5 minut w tramwaju.

Ale nie musi, tylko moze. I niekoniecznie o odpisywanie chodzi, ale czesto o odebranie.
A im wiekszy biznesmen, tym wiecej te e-maile warte :-)

J.

Data: 2015-07-02 13:27:51
Autor: Liwiusz
Nokia 6310 kto to kupuje?
W dniu 2015-07-02 o 13:25, J.F. pisze:
Ale nie musi, tylko moze. I niekoniecznie o odpisywanie chodzi, ale
czesto o odebranie.
A im wiekszy biznesmen, tym wiecej te e-maile warte :-)

Do pewnego-średniego momentu. Potem już się z grubsza dopatruje, od
"wielowartych maili" ma siÄ™ odpowiednich ludzi. Najcenniejszym aktywem
takiego bogacza jest wolny czas i nikt nie oczekuje, że będzie
natychmiast dla kaĹĽdego dyspozycyjny; raczej na odwrĂłt - to inni czekajÄ…
na niego.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-02 23:08:22
Autor: re
Nokia 6310 kto to kupuje?

UĹĽytkownik "Liwiusz"

W porownaniu do obecnych do Poldek ma chyba jeszcze wiecej racji.

To jest telefon biznesowy. Biznesmen nie potrzebuje smartfona, bo ma
tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.
-- -
Jak ma tÄ™ sekretarkÄ™ to po co mu telefon

Po co on w ogĂłle ĹĽyje

Data: 2015-07-03 09:21:33
Autor: Pszemol
Nokia 6310 kto to kupuje?
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:mn33qp$73l$1node1.news.atman.pl...
[...]

Cudowne zwierciadło do Twojej duszy... Naprawdę tak myślisz?
Dla Ciebie synonimem bogatego człowieka to biznesman z tabletem?

Data: 2015-07-03 16:36:01
Autor: Liwiusz
Nokia 6310 kto to kupuje?
W dniu 2015-07-03 o 16:21, Pszemol pisze:
[...]

To zależy, czy potrzebuje dostępu do internetu "w podróży".

--
Liwiusz

Data: 2015-07-03 10:37:45
Autor: Pszemol
Nokia 6310 kto to kupuje?
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:mn66kk$ofj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czyli znowu dla Ciebie bogaty człowiek to podróżujący biznesmen z tabletem?
Wielu bogatych ludzi dobrze znasz? :-) Jak sÄ… bogaci?
Biedniejsi czy bogatsi od np. takiego Marka Cubana?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Cuban

Data: 2015-07-03 17:54:37
Autor: Liwiusz
Nokia 6310 kto to kupuje?
W dniu 2015-07-03 o 17:37, Pszemol pisze:

[...]

A, juĹĽ wiem o co chodzi, nie wiesz co to jest implikacja.

Zatem już wyjaśniam.

A -> B nie oznacza, ĹĽe B -> A.

Dla debili: to, że bogaci podróżują z tabletami nie oznacza, że
podróżujący z tabletami są bogaci.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-09 17:55:19
Autor: Pszemol
Nokia 6310 kto to kupuje?
[...]

Najeżyłeś się niepotrzebnie, bo ja przecież nigdzie tak nie napisałem...

Uzasadnij tezę którą ogłosiłeś niedawno:
[...]

SkÄ…d bierzesz swÄ… implikacjÄ™, ĹĽe skoro bogaty to smartfona
nie potrzebuje bo przecieĹĽ oczywiste jest ĹĽe ma tableta? :-)))
No i jeszcze jedno pytanie: skoro nie potrzebuje smartfona
i "zwykły" telefon mu wystarczy bo nie musi być dla każdego
dostępny online to po co mu ten tablet, laptop, co?

Data: 2015-07-02 15:57:12
Autor: Budzik
Nokia 6310 kto to kupuje?

To menu jakies dziwne. Nienaturalne.
Wolalem Siemensa i (sony-)Ericssona.

Moze to jest powód - nigdy nie miałem przed ta nokia ani siemensa ani SE.
Natomiast przesiadka z 6310i na SEbodaj 501 czy jakos tak to bylo bolace przezycie.

Widac - przyzwyczajenie.

Data: 2015-08-19 09:19:21
Autor: Poldek
Nokia 6310 kto to kupuje?
Budzik wrote:
[...]

Używałe¶ w czasach, kiedy ten telefon był dobry na tle innych. To było jakie¶ 10 lat temu. Dekada minęła, a 6310 nadal nie ma:
- trybu gło¶nomówi±cego,
- rubryki "firma", "e-mail" itp. przy kontaktach,
- odbierania smsów dłuższych niż 160 znaków jako 1 długi SMS,

Za to ma mał± pamięć na SMSy i kontakty oraz logo :-)

Data: 2015-07-02 07:48:41
Autor: Marcin G.
Nokia 6310 kto to kupuje?
Rozumiem 3310  mała długo trzyma ale tak± cegłe?

Nie wiem jak 6310, ale 6310i po 13,5 latach użytkowania na czuwaniu trzyma dłużej niż chyba wszystkie smartfony (ponad tydzień, dokładnie nie wiem). Oczywi¶cie na oryginalnym akumulatorze, który był w zestawie.
Klawiatura już nieco nieco problematyczna, ale jako telefon awaryjny daje radę.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-07-02 11:34:41
Autor: J.F.
Nokia 6310 kto to kupuje?
Użytkownik "Marcin G."  napisał w wiadomo¶ci grup
Nie wiem jak 6310, ale 6310i po 13,5 latach użytkowania na czuwaniu trzyma dłużej niż chyba wszystkie smartfony (ponad tydzień, dokładnie nie wiem). Oczywi¶cie na oryginalnym akumulatorze, który był w zestawie.

I to jest najbardziej ciekawe. Nokia jakies znakomite akumulatory zamowila.

Siemens ME45 degraduje baterie w ciagu ok 2 lat, tzn ma wtedy ok polowy pojemnosci.
Oryginalnie byl tam Panasonic, ale potem rozne tajwanczyki, chinczyki .... i ciagle podobnie.

Inna sprawa, ze 13.5 roku z ladowaniem co ok 10 dni, to raptem 500 cykli.
Nowoczesne baterie maja wytrzymac 1000, ale to nie wiadomo czy na 3 lata starczy :-)

J.

Data: 2015-07-07 22:30:46
Autor: Irokez
Nokia 6310 kto to kupuje?
W dniu 2015-07-02 o 11:34, J.F. pisze:
[...]

Nie starczy. Samsung Galaxy ACE po 3 latach bateria coraz mniej trzymała a na końcu spuchła i była grubsza od telefonu.
Samsung Galaxy S Advance ma 2,5 roku i zaczyna się to samo co w ACE, trzymał 3 dni teraz jeden dzień, czekam aż spuchnie.

--
Irokez

Nokia 6310 kto to kupuje?