Nokia 6310i...

Data: 2013-10-01 14:10:42
Autor: Qlfon
Nokia 6310i...
Witam,
tak mnie naszło na oldschool i rozejrzałem się za Nokią 6310i - jest ich trochę na allegro, część wyraźnie z Chin a część (podobno) nie. Jak to jest z tymi telefonami - czy faktycznie przez 9 lat odkąd go skończyli robić są jeszcze szanse na jakieś magazynowe leżaki z likwidowanych sklepów czy to po prostu ściema jakich wiele i telefony te nie mają nic wspólnego z oryginałami?
--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-10-01 20:56:07
Autor: Tomek
Nokia 6310i...
Użytkownik "Qlfon"  napisaÅ‚:

czy faktycznie przez 9 lat odkąd go skończyli robić są jeszcze szanse na jakieś magazynowe leżaki z likwidowanych sklepów

Oczywiście.

czy to po prostu ściema jakich wiele i telefony te nie mają nic wspólnego z oryginałami?

I to też może być prawda. Oszustów nigdzie nie brakuje. Szczególnie na allegro.

Data: 2013-10-01 21:30:48
Autor: Big Jack
Nokia 6310i...
W wiadomo¶ci
*Qlfon* napisa³(-a):

tak mnie nasz³o na oldschool i rozejrza³em siê za Noki± 6310i - jest
ich trochê na allegro, czê¶æ wyra¼nie z Chin a czê¶æ (podobno) nie.
Jak to jest z tymi telefonami - czy faktycznie przez 9 lat odk±d go
skoñczyli robiæ s± jeszcze szanse na jakie¶ magazynowe le¿aki z
likwidowanych sklepów czy to po prostu ¶ciema jakich wiele i telefony
te nie maj± nic wspólnego z orygina³ami?

Pamietaj, ¿e nowej oryginalnej baterii ju¿ nie kupisz, a zamienniki mo¿na smalcem posmarowaæ i psom na po¿arcie rzuciæ, bez wzglêdu ile tysiêcy mAh pojemno¶ci deklarowa³by producent. Ja ze swojej 6310i musia³em zrezygnowaæ i z powodu baterii i z powodu dziwnych roblemów - niczym nieuzasadnione samoczynne wy³±czanie siê, komunikaty o b³êdzie karty SIM. Ale ~10 lat wiernie mi s³u¿y³a :) Gdyby jeszcze je produkowali, to za nic nie zmieni³by tego modelu na inny.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Nokia 6310i...