Nokia 6310i - prośba o sprawdzenie czy to może być oryginał

Data: 2010-11-11 01:19:05
Autor: Maciej Muran
Nokia 6310i - prośba o sprawdzenie czy to może być oryginał
Użytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał
czy to ma szanse być choćby oryginalny nokiowy refurbish?

"Przesunięcie wyświetlacza" mi się nie podoba. Panel przedni wygląda na symetrycznie wytłoczony, więc pojawia się pytanie kto i czym lutował wyświetlacz do płyty głównej.
Ale też nie jestem specjalistą. Miałem zaledwie kilka tych aparatów i ze dwa 2 razy zmieniałem obudowy na takie z Allegro i... Wyświetlacz był zawsze równo osadzony. No nie, nie jest to obudowa od producenta. Te szpary przy baterii i podczerwieni. Fuj! 99 ojro to stanowczo za drogo IMHO.

M.

Nokia 6310i - prośba o sprawdzenie czy to może być oryginał