Nokia 6500 slide a moze cos innego - prosze o rade

Data: 2009-06-04 15:43:20
Autor: Meteoryty
Nokia 6500 slide a moze cos innego - prosze o rade
Witam.
Ja troche przedpotopowy jestem bo wciaz mam swoja pierwsza nokie 3210 i sobie ja chwale. No ale chyba wypadalo by w koncu cos miec nowszego bo to juz wstyd troche :D mmsy problem odebrac i malo smsow w pamieci mozna miec i wogole wolny jest i nie na czasie.

Kuzynka sie troche zna lepiej bo jest mloda (ma ze 4 telefony z ktorych 1 aktualnie dziala) i polecila mi Nokie 6500 slide.
Ja sie przymierzalem w sumie do E51 no ale ponoc symbian jest wolny, trzeba czakac az sie namysli a ja wole jak komputer czeka na mnie a nie ja na niego.

Oczekuje
Nokia raczej na 98%
duzej klawiatury, takiej jak powiedzmy w tym 6500 bo ja macalem, nie zadne mini guziczki jak w co poniektorych telefonach.
kamery z ktorej wychodzily by dajace sie ogladac foty, choc wiem ze to i tak kicha, wole dobry aparat cyfrowy no ale nie wszedzie da sie z nim chodzic.
Telefon wzglednie maly, cos jak E51 (wiem ze 6500 jest gruby ale tez moze byc)
szybki i bez miliona aplikacji, od tego mam komputer a telefon ma byc do rozmow i smsow i czasem zdjec.
z dobrym wyswietlaczem,
ladny, najlepiej metalowy, nie psujacy sie.

Nie zalezy mi na GPS bo mam osobny, na tym zeby mi trzymal tydzien bo ja i tak malo dzwonie, 50zl simplusa starcza mi spokojnie na 3 miesiace.
Chce wydac max 300-400zl bo nie ma sensu wydawac wiecej na cos co uzywa sie sporadycznie. W gre wchodzi uzywany sprzet w dobrym stanie bo ja szanuje sprzet wiec u mnie bedzie dzialal kolejne lata.

Dzieki za pomoc, za duzo tych modeli jest zeby o wszystkich czegos sie dowiadywac z osobna.

Data: 2009-06-04 16:03:33
Autor: TGor
Meteoryty wrote:

[...]

Z tych dwóch w zasadzie polecałbym E51 - nie jest "wolny", ale to już Symbian i lepiej pobaw się nim w salonie, żebyś zobaczył, czy Ci pasuje. Nie bój się, że zmienisz zdanie na gorsze - jak na początku się spodoba (albo chociaż nie będzie przeszkadzał), to potem się już i przyzwyczaisz i nauczysz.
Symbian to już spore możliwości dostosowania telefonu do potrzeb a ten w E51 jest szybki (uwaga dla młodych chcących popisać się wiedzą: porównuję do np N75 i N95).

Co do 6500 slide, to mam mieszane uczucia, głównie z powodu permamentnych problemów z softem i słabą baterią 2 dni max przy normalnym użytkowaniu. Ale jeśli inni użytkownicy zaraportują dłuższe czasy używania przy 20-30 min dziennie, to znaczy, że to problem sieciowy i raczej będzie u ciebie lepiej a nie gorzej.

Oba telefony są za to solidne i wygodne.

TG

Nokia 6500 slide a moze cos innego - prosze o rade