Nokia 6650 eksport kontaktów

Data: 2009-03-04 12:50:55
Autor: ShrekPl
Nokia 6650 eksport kontaktów
Witam

Spędziłem kilka godzin nad przygotowaniem pliku cvs. Wyeksportowałem
sobie przykladowy rekord za pomocą aktualnego programu NPCSuite,
opracowałem kontakty w/g wzoru w excelu, dodalem cudzyslowia bo
oczywiscie kazdy program inaczej definiuje cvs, zaimportowalem, i...
Zamiast nazwisk mam imiona, sa w prawdzie nr telefonow ale nie
wszystkie, danych dodatkowych brak. Slowem kiszka. Proszę o rade. Jak
sobie z tym poradzic?

Dziekuje

Nokia 6650 eksport kontaktów