Nokia 6650 - przywrócenie ustawień fabryczny

Data: 2010-11-05 09:40:13
Autor: Johnny Bravo
Nokia 6650 - przywrócenie ustawień fabryczny
Witam Grupowiczów,

jestem posiadaczem Nokii 6650 fold od bardzo długiego czasu. To był mój telefon służbowy, który po zakończeniu jego życia w firmie przeszedł na mnie ;-) Chciałbym go przekazać dalej rodzinie ale zależy mi na przywróceniu ustawień, jakie były na nim zaraz po wyjęciu z pudełka. Nie chodzi o żadne soft czy hard resety, bo te pozostawiają nadal dane w kalendarzu i takie tam. Wiem, że jest taka możliwość przywrócenia "dziewiczego" stanu telefonu. Nie znam tylko kodu, jakim należy to zrobić. W internetcie trafiam tylko na te same informacje o hard resecie.

Czy ktoś z Was zna kod przywracający te ustawienia i może się znim podzielić?

--
Pozdrawiam,
Johnny Bravo, Hmmmm... Mammma

Nokia 6650 - przywrócenie ustawień fabryczny