Nokia 6700 czarny czy silver?

Data: 2011-06-15 13:08:45
Autor: adresss
Nokia 6700 czarny czy silver?
Czesc,

ktory lepiej wziac czarny czy silver? Czy czarny sie wyciera na
krawedziach?

--
ThinkXtra

Data: 2011-06-15 12:34:30
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 15 Jun 2011 13:08:45 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a):

ktory lepiej wziac czarny czy silver? Czy czarny sie wyciera na
krawedziach?

weź taki, który ci będzie pasował do torebki i klipsów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

Data: 2011-06-15 16:04:35
Autor: Mateusz
Użytkownik adresss@poczta.pl napisał:
Czesc,

ktory lepiej wziac czarny czy silver? Czy czarny sie wyciera na
krawedziach?

Nie wiem :) Wiec nie doradze. Natomiast chce wtracic swoje 3 grosze. Ogladalem ten i 6303i classic. W 6700 nie podoba mi sie dzialanie klawiatury. Pewnie mozna sie do tego przyzwyczaic, ale ja ttakie klawiatury odbieram jako dziwne i malo funkcjonalne. Dlatego wybralem 6303 - akurat jak kupowalem czarny byl tanszy wiec czarny :)

Nokia 6700 czarny czy silver?