Nokia 7510 i sygnalizacja ładowania

Data: 2009-04-23 23:17:05
Autor: NVOM
Nokia 7510 i sygnalizacja ładowania
Parę dni temu nabyłem w sklepie Era telefon Nokia 7510 Supernova. Mam jeden problem: w instrukcji napisano, że podczas ładowania baterii za pomocą ładowarki zapala się światło przypominające. Tymczasem w moim telefonie (a także w innym telefonie w sklepie Era) światło przypominające nie zapala się podczas ładowania. Samo światło nie jest popsute, ponieważ zapala się i miga jak należy np. po otrzymaniu wiadomości SMS. Chciałbym się dowiedzieć, czy brak sygnalizacji ładowania w 7510 to znany problem, czy też można go usunąć za pomocą ustawień telefonu (co prawda to mi się nie udało).

Jak to u Was działa, jeśli ktoś już ma 7510?

--
NVOM

Nokia 7510 i sygnalizacja ładowania