Nokia BPS-2 po 7 latach używania

Data: 2012-03-06 22:17:13
Autor: sp5it
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
Od 7 lat jestem szczę¶liwym posiadaczem 6310i. Jako telefon słuzbowy spełnia wszelkie moje potrzeby a czas działania od ładowania do ładowania jest nie do pobicia. Naszło mnie na testy i podł±czyłem akumulator pod ładowarkę modelarsk±, żeby na 3 cyklach ładowanie/rozładowanie sprawdzić kondycję akusa. Fabryka podaje, ze powinienem mieć 1100mAh. Siedmioletni akumulator pokazał 1036mAh. Czego serdecznie życzę producentom akumulatorów do telefonów. Michał

Data: 2012-03-07 10:27:47
Autor: J.F
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
Użytkownik "sp5it"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Chyba sobie, bo producenci nie maja w tym zadnego interesu :-)

Nokii pogratulowac wyboru dostawcy. Bo tak z mojego doswiadczenia: Siemens na ogniwie Panasonic - po poltora roku pojemnosci polowa. Zamiennik noname na ogniwie B&K - tak samo. SE - po 4 latach bateryjka juz niezbyt swieza i domaga sie wymiany. Jakis handlarzyna z allegro wcisnal mi bateryjke niby nowa a jednak 4-ro letnia - i zachowuje sie jak ten oryginal.

Zobaczymy teraz co nowa nokia powie.
Bo tak jeszcze jedna sprawa ze Ty mogles zaliczyc do tej pory np 200 ladowan, a dla "smartfona" to poltora roku.

J.

Data: 2012-03-07 18:01:10
Autor: sp5it
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
Zobaczymy teraz co nowa nokia powie.
Bo tak jeszcze jedna sprawa ze Ty mogles zaliczyc do tej pory np 200 ladowan, a dla "smartfona" to poltora roku.

Ładowana była srednio raz w tygodniu. Obecne smartfony pompuje się 7-20 razy czę¶ciej :)
Michał

Data: 2012-03-08 12:27:47
Autor: Jacek
Nokia BPS-2 po 7 latach używania

Od 7 lat jestem szczę¶liwym posiadaczem 6310i.
Michał

Mam swoj± od 8 lat.
Nie zauważyłem zużycia akumulatora.
Jak chodziła tydzień bez ładowania tak chodzi.

Data: 2012-03-08 12:44:51
Autor: Chris
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
sp5it nabazgrał(a):

[...]

I jakie to ma znaczenie ??

Czyli id±c twoim tropem lepszy jest passat tdi super eko  niż lamborgini bo passat spali 6l/100km a lambo 60l/100km jak się wci¶nie do oporu ... i jeden przejedzie 1200km a drugi 120km przy tej samej ilo¶ci paliwa ...

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-03-08 11:48:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 8 Mar 2012 12:44:51 +0100, Chris napisał(a):

[...]

Jeżeli już nie ma innego wyboru to tak, dla 99% populacji lepszy jest (za
przeproszeniem) passat.
Lambo zawiesi się na pierwszym progu zwalniaj±cym, nie ma go gdzie i jak
zaparkować, najbliższy serwis w Berlinie, itp, itd.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2012-03-08 13:00:49
Autor: Chris
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
Waldek Godel nabazgrał(a):

[...]

To czemu 99% populacji nie używa telefonów z wy¶wietlaczem monochromatycznym, bez obsługi wifi, internetu, poczty ...
Propunuję przesi±¶ć się na furmanki a wiadomo¶ci słać przez posłańca ...

Lambo zawiesi się na pierwszym progu zwalniaj±cym, nie ma go gdzie i jak
zaparkować, najbliższy serwis w Berlinie, itp, itd.

E tam widać że nie jechałe¶ nigdy lambo :)

Data: 2012-03-08 12:04:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 8 Mar 2012 13:00:49 +0100, Chris napisał(a):

To czemu 99% populacji nie używa telefonów z wy¶wietlaczem monochromatycznym, bez obsługi wifi, internetu, poczty ...

Bo taka moda jest.

21% użytkowników iPhone nigdy nie zainstalowało na nim żadnej aplikacji. około 30% zainstalowało nie więcej niż 5 aplikacji.
Idę o zakład, że podobne odsetki będ± przy androidzie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2012-03-08 13:22:59
Autor: Chris
[...]

Jest duża szansa że będzie tak samo :)

Data: 2012-03-12 03:00:45
Autor: Skrypëk
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:
[...]

Widocznie w ajfonie telefonowanie, poczta, internety i fejsbuki po prostu działaj± bez instalowania miliona dodatkowch aplikacji. Nie to co w androidzie.

Data: 2012-03-19 00:29:43
Autor: ALdroid
Nokia BPS-2 po 7 latach uĹĽywania
Dnia Mon, 12 Mar 2012 03:00:45 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl> naskrobał przy słoiku:
> [...]
> aplikacji. około 30% zainstalowało nie więcej niż 5 aplikacji.

Widocznie w ajfonie telefonowanie, poczta, internety i fejsbuki po
działają bez instalowania miliona dodatkowch aplikacji. Nie to co w androidzie.

przynajmniej uzytkownicy androida maja wybor.
Nie to co na WP7.
;)

--
AL

Data: 2012-03-19 11:35:58
Autor: Skrypëk
ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote:
[...]

Między dżumą a cholerą?

Data: 2012-03-19 12:55:57
Autor: Chris
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Nic nie instalowałem a wszystko działa jak należy ... dziwny jest ten ¶wiat .....

Data: 2012-03-19 12:58:34
Autor: Skrypëk
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Smartfony nie s± dla ciebie!

Data: 2012-03-19 13:17:44
Autor: Chris
[...]

A bez metafor ??

Samochody też nie s± bo nie muszę robić tuningu, dokładać spojlerów i innego gówna ?? jeste¶ ¶mieszny ale tak jak każdy troll .. :)

Data: 2012-03-19 16:41:54
Autor: Skrypëk
Chris <spam@spam.net> wrote:
[...]

Wg androidziarzy dokładnie tak.

Data: 2012-03-20 10:40:09
Autor: Chris

Chris <spam@spam.net> wrote:
[...]

Mam obecnie 3 telefony - SE K750i, Nokię N95 i HTC Desire HD i nic nie muszę zmieniać żeby to działało poprawnie.

Data: 2012-03-20 14:30:33
Autor: Skrypëk
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
[...]

To znaczy że jeste¶ przygłupim ziomalem który nie ogarnia i nie zasługuje na smartfona. Wg androidziarskiej religii obowi±zuj±cej na tej grupie.

Data: 2012-03-20 14:37:10
Autor: Chris
[...]

Aż żal czytać jakie ty musisz mieć kompleksy ... rodzice cie nie kochali  .. bili jak byłe¶ dzieckiem czy może wykożystywali cię seksualnie ?? polecam dobrego lekarza jest szansa że zaleci ci lepsze lekarstwa bo te co teraz bierzesz s± za słabe .. :)

Data: 2012-03-20 14:00:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 20 Mar 2012 14:37:10 +0100, Chris napisał(a):

[...]

To twoje standardy domowe, korporacyjne, czy zostałe¶ przez dyskusję
sprowadzony do jego poziomu i pokonany do¶wiadczeniem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2012-03-20 15:15:07
Autor: Chris
[...]

Tak wiem, lepiej dać gówno do KF-a  ale jako¶ tak siedzi i się go czyta ...

Data: 2012-03-20 16:59:09
Autor: Skrypëk
[...]

To s± te słynne otwarte standardy androidowe.

Data: 2012-03-20 16:58:32
Autor: Skrypëk
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Ale dlaczego do mnie kierujesz te swoje projekcje?
Ja nie jestem androidziarzem głosz±cym ww. pogl±dy.

Data: 2012-03-08 12:17:33
Autor: Maciej Bebenek
Nokia BPS-2 po 7 latach uĹĽywania
"Chris" <spam@spam.net> wrote:

Czyli idÄ…c twoim tropem lepszy jest passat tdi super eko  niĹĽ
lamborgini bo  passat spali 6l/100km a lambo 60l/100km jak siÄ™ wciĹ›nie
do oporu ... i jeden  przejedzie 1200km a drugi 120km przy tej samej
ilości paliwa ...
JeĹĽeli juĹĽ nie ma innego wyboru to tak, dla 99% populacji lepszy jest (za
przeproszeniem) passat.

To czemu 99% populacji nie używa telefonów z wyświetlaczem
monochromatycznym, bez obsługi wifi, internetu, poczty ...

A z tych 99% dwie trzecie i tak nie uzywa internetu w komĂłrce, bo jest im
to na bambus potrzebne.

Propunuję przesiąść się na furmanki a wiadomości słać przez posłańca ...

Rozumiem, że jako kierowca lambo, zamiast z przestarzałych, XIX wiecznych
rozmów głosowych, korzystasz tylko i wyłącznie z nowoczesnych
wideopołączeń? ;-)

Data: 2012-03-08 13:25:18
Autor: Chris
Nokia BPS-2 po 7 latach uĹĽywania
Maciej Bebenek nabazgrał(a):

"Chris" <spam@spam.net> wrote:
[...]

Nie ma to nic wspĂłlnego z tematem gdzie porĂłwnuje siÄ™ bardzo prosty telefon z nowÄ… technologiÄ…

[...]

Nie jestem kierowcą lambo ale potwierdzam że jeździłem i wrażenie z jazdy jest niezapomniane tak samo jak wir w baku po nawet krótkiej trasie :)

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-03-08 17:05:23
Autor: TGor
On 2012-03-08 13:17, Maciej Bebenek wrote:

A z tych 99% dwie trzecie i tak nie uzywa internetu w komĂłrce, bo jest im
to na bambus potrzebne.

Nie używa, bo się boi. Ostatnia hucpa z Play tylko utwierdziła tłumy gospodyń wiejskich, że internet to zuo.

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-03-08 16:07:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 08 Mar 2012 17:05:23 +0100, TGor napisał(a):

Nie używa, bo się boi. Ostatnia hucpa z Play tylko utwierdziła tłumy gospodyń wiejskich, że internet to zuo.

Fascynuj±ce jest jak jedne hucpy natychmiast ucz± ludzi omijania takiego
czego¶, a inne nigdy i nikogo nigdy nie nauczyły. Np. piramidy finansowe.

Data: 2012-03-09 12:42:02
Autor: TGor
On 2012-03-08 17:07, Waldek Godel wrote:

> Fascynuj±ce jest jak jedne hucpy natychmiast ucz± ludzi omijania takiego
> czego¶, a inne nigdy i nikogo nigdy nie nauczyły. Np. piramidy finansowe.

Na piramidzie "można zarobić" a pobieżna lektura pmtg uczy, że x okrada klientów (gdzie x =  dowolny operator, okrada = "zabrało" dziecku 2 zł z konta, podobno).

--
Pozdr., TG
"Ty sam jeste¶ pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-03-08 13:05:19
Autor: atm
On 2012-03-08 13:00, Chris wrote:
Waldek Godel nabazgrał(a):

[...]

Polecam od ok 2min:
http://www.youtube.com/watch?v=tFbG-4VWqpA

Data: 2012-03-10 19:13:49
Autor: to
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
begin Chris
To czemu 99% populacji nie używa telefonów z wyświetlaczem
monochromatycznym, bez obsługi wifi, internetu, poczty ... Propunuję
przesiąść się na furmanki a wiadomości słać przez posłańca ...

Ale po co dyskutujesz z trollami produkującymi się pod hasłem "nie stać mnie i dorabiam ideologię"? To naprawdę bezcelowe zajęcie, oni potrafią do upadłego udowadniać, że wszystko, czego sami nie mają, jest nikomu niepotrzebne.

Data: 2012-03-12 14:23:55
Autor: J.F
Nokia BPS-2 po 7 latach uĹĽywania
UĹĽytkownik "to"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
begin Chris
[...]

Ale z drugiej strony - masz jakis wybor ?

Telefony nie pecety, zeby sie dalo dobrac poszczegolne czesci systemu wedle potrzeb (w pecetach tez juz zreszta niezbyt).

Oferta jest jaka jest, i ch* wie czy wynika z upodoban klientow, czy z tego jak sobie jakies trolle wyobrazaja nowoczesny telefon. Tylko ze oni sa projektantami tych telefonow :-)

Chcialbym telefon z bateria wytrzymujaca ponad 3 dni, z otwartym systemem, z GPS, z programem do nawigacji i turystyki, z mp3, duza pamiecia, a foto, wifi, internet jest dla mnie drugorzedne - dobrze zeby bylo, ale uzywac bede raz na kwartal.
A co moge kupic ? Internet jest swietny,  facebook i twitter wliczony w cene.

J.

Data: 2012-03-08 14:20:46
Autor: jadry¶
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
W dniu 2012-03-08 12:44, Chris pisze:
sp5it nabazgrał(a):

[...]

Dawniej odpowiedĽ Polaków brzmiała - "Bo mało pali" gdy ich się pytało dlaczego malucha.. Tylko jako¶ nikt z nich nie brał pod uwagę tego że mógł tym jechać prędko¶ci± do 100 km/h. Silnik mojego auta to 4 litry, z ogonkiem, gdy jadę 130 na najwyższym biegu to spala około 6 litrów paliwa. To samo jest z telefonami, - gdyby wył±czyć dodatki których owa Nokie nie posiada to czas pracy akumulatorka byłby porównywalny.

Data: 2012-03-08 14:27:00
Autor: Chris
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
jadry¶ nabazgrał(a):

[...]

Na moje pytanie oczywi¶cie żartobliwe ile to lambo pali odpowiedz była prosta, tyle ile wlejesz :)

W nowych telefonach oprócz wył±czenia wifi itp. trzeba by jeszcze zmniejszyć ekran do rozmiarów ikonki :)

Data: 2012-03-08 18:14:54
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-08 14:27, Chris pisze:

[...]

No tak, oczywi¶cie masz rację.