Nokia BPS-2 po 7 latach używania

Data: 2012-03-07 10:27:47
Autor: J.F
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
Użytkownik "sp5it"  napisał w wiadomości grup
Naszło mnie na testy i podłączyłem akumulator pod ładowarkę modelarską, żeby
na 3 cyklach ładowanie/rozładowanie sprawdzić kondycję akusa.
Fabryka podaje, ze powinienem mieć 1100mAh.
Siedmioletni akumulator pokazał 1036mAh.
Czego serdecznie życzę producentom akumulatorów do telefonów.

Chyba sobie, bo producenci nie maja w tym zadnego interesu :-)

Nokii pogratulowac wyboru dostawcy. Bo tak z mojego doswiadczenia: Siemens na ogniwie Panasonic - po poltora roku pojemnosci polowa. Zamiennik noname na ogniwie B&K - tak samo. SE - po 4 latach bateryjka juz niezbyt swieza i domaga sie wymiany. Jakis handlarzyna z allegro wcisnal mi bateryjke niby nowa a jednak 4-ro letnia - i zachowuje sie jak ten oryginal.

Zobaczymy teraz co nowa nokia powie.
Bo tak jeszcze jedna sprawa ze Ty mogles zaliczyc do tej pory np 200 ladowan, a dla "smartfona" to poltora roku.

J.

Data: 2012-03-07 18:01:10
Autor: sp5it
Nokia BPS-2 po 7 latach używania
Zobaczymy teraz co nowa nokia powie.
Bo tak jeszcze jedna sprawa ze Ty mogles zaliczyc do tej pory np 200 ladowan, a dla "smartfona" to poltora roku.

Ładowana była srednio raz w tygodniu. Obecne smartfony pompuje się 7-20 razy częściej :)
Michał

Nokia BPS-2 po 7 latach używania