Nokia C1 na 2 karty?

Data: 2011-03-18 15:12:11
Autor: rols rojs
Nokia C1 na 2 karty?
Co jest grane z tymi Nokiami na dwie karty?
Na polskiej stronie Nokii nie mogę znaleźć dualsima, a na Allegro jest taki kwiatek
http://allegro.pl/promocja-nowa-nokia-c1-00-blue-na-dwie-karty-sim-i1496549416.html
ile jest tych Nokii C1 w końcu trzy? C1-00 C1-01 C-02? Co za idiotyczne kodowanie modeli...
To która w końcu jest na 2 karty, czemu jej nie ma oficjalnie w Polsce? Czy to jakieś podróbki?
Jak to działa? Mógłby ktoś choć trochę rozwiać wątpliwości?

Data: 2011-03-18 15:40:37
Autor: .sp
Nokia C1 na 2 karty?

Użytkownik "rols rojs" <rols@rojs.com> napisał w wiadomości
Co jest grane z tymi Nokiami na dwie karty?
Czy to jakieś podróbki?

"
GWARANCJA 6 MIESIĘCY
POCHODZENIE UE
Telefon nie posiada menu w j. polskim.
"
http://www.nokia.co.in/support/product_support/nokia-c1-00
http://telepolis.pl/telefony.php?id=1726#parametry

Data: 2011-03-19 15:37:33
Autor: rols rojs
Nokia C1 na 2 karty?
Użytkownik ".sp" <sp@am.er> napisał w wiadomości news:ilvqtr$dn1$1news.onet.pl...

[...]

Ja pierdziele co za paranoja z numeracjami, Nokia zniechęca do siebie. Znów 3 różne modele o zbliżonych nazwach, bo jeden ma latarkę, drugi dualsima, a trzeci badziewny aparat, genialne...
Ta najtańsza dwukartowa słuchawka wygląda jak z chińskiego plastiku trzeciego sortu.

Data: 2011-03-20 14:22:40
Autor: Hrabina Erica von Ruhaufest
Nokia C1 na 2 karty?
Użytkownik "rols rojs" <rols@rojs.com> napisał w wiadomości
Co jest grane z tymi Nokiami na dwie karty?
Czy to jakieś podróbki?

Mam taką Nokię...
Pamiętaj że tylko JEDNA  karta jest aktywna!!!
W dowolnej chwili możesz przełączyć na drugi sim

W przeciwieństwie do chińskich "badziewi" gdzie można sie dodzwonić na jedną z 2 aktywnych oraz po wybraniu numeru zdecydować z której karty chcesz wykonać połączenie.

Nokia C1 na 2 karty?