Nokia C2

Data: 2011-01-30 09:56:56
Autor: tomasz1125
Nokia C2
Gdzie w europie (nie mówię już o Polsce) , można kupić nokie c2 ?

Data: 2011-01-30 15:16:15
Autor: Waldek Godel
Nokia C2
Dnia Sun, 30 Jan 2011 09:56:56 +0100, tomasz1125@poczta.onet.pl napisał(a):

Gdzie w europie (nie mówię już o Polsce) , można kupić nokie c2 ?

W wielu miejscach, jeżeli masz na myśli C2-01.
Jeżeli myślisz o C2-00 to nigdzie.
Telefon nie jest i nie będzie sprzedawany w Europie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2011-01-31 09:06:26
Autor: tomasz1125
Nokia C2

W wielu miejscach, jeżeli masz na myśli C2-01.

Jeżeli myślisz o C2-00 to nigdzie.

Telefon nie jest i nie będzie sprzedawany w Europie.

Szukam dual sima c2 , c2-01 to zwykły telefon .
Nokia wypuszcza swój pierwszy dual -sim c2  nie mylić z c1 a
nie jest sprzedawany w europie tylko w no Indiach.. co firma
chce przez to osiągnąć ? Niewątpliwy sukces myphona pokazuje
że w europie dobrze się sprzedają dual-simy.

Data: 2011-01-31 10:25:25
Autor: Waldek Godel
Nokia C2
Dnia Mon, 31 Jan 2011 09:06:26 +0100, tomasz1125@poczta.onet.pl napisał(a):

[...]

Nie ma telefonu C2, nic takiego nie istnieje, pomyliłeś z Citroenem.
Model Nokii z dwoma simami nazywa się C2-00.

I nie jest oraz nie będzie sprzedawany w Europie. Na razie wiadomo, że jest
oferowany w Indiach i Nigerii.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2011-01-31 21:49:05
Autor: kashmiri
Nokia C2
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> dared to write:
napisał(a):

[...]

Właśnie ściągam sobie z Indii - za jaki miesiąc - to podzielę się wrażeniami.

k.

Data: 2011-02-01 09:18:36
Autor: tomasz1125
Nokia C2

> Nie ma telefonu C2, nic takiego nie istnieje, pomyliłeś z Citroenem.

> Model Nokii z dwoma simami nazywa się C2-00.

   Tak wiem pełna nazwa to c2-00

Właśnie ściągam sobie z Indii - za jaki miesiąc - to podzielę się wrażeniami.

  Jak to to załatwiłeś ? jaka koszty ?

Data: 2011-02-01 12:11:00
Autor: kashmiri
Nokia C2
tomasz1125@poczta.onet.pl <tomasz1125@poczta.onet.pl> dared to write:

[...]

Mam rodzinę, będą wracali na początku marca. Koszty - no, zakupu telefonu :)

k.

Data: 2011-02-01 14:53:27
Autor: tomasz1125
Nokia C2

>  Jak to to załatwiłeś ? jaka koszty ?

Mam rodzinę, będą wracali na początku marca. Koszty - no, zakupu telefonu :)

Myślałem że będziesz sprowadzał przez internet .
Za ile jest tam sprzedawany ? jak dobrze rozumiem można kupić w zestawie z pre-
paidem  ?

Data: 2011-02-01 18:00:49
Autor: TGor
Nokia C2
On 2011-02-01 12:11, kashmiri wrote:

Mam rodzinę, będą wracali na początku marca. Koszty - no, zakupu telefonu :)

k.

Noo chłopie (?) - obudź w sobie rekina finansjery - ściągnij więcej na handel... ;-)
"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-02-01 19:45:10
Autor: kashmiri
Nokia C2
TGor <tgor@onet.pyl> dared to write:
On 2011-02-01 12:11, kashmiri wrote:

Mam rodzinę, będą wracali na początku marca. Koszty - no, zakupu
telefonu :) k.

Noo chłopie (?) - obudź w sobie rekina finansjery - ściągnij więcej na handel... ;-)

tja, a skąd wezmę polskie menu? Statystyczny Polak nadal nie zna obcych języków...

k.

Data: 2011-02-01 21:39:08
Autor: TGor
Nokia C2
On 2011-02-01 19:45, kashmiri wrote:

tja, a skąd wezmę polskie menu? Statystyczny Polak nadal nie zna obcych języków...

k.

Spoko. Napisz tylko w aukcji, że "menu europejskie". ;-)

Data: 2011-02-02 09:10:01
Autor: tomasz1125
Nokia C2

tja, a skąd wezmę polskie menu? Statystyczny Polak nadal nie zna obcych języków...

 Mnie akurat to nie przeszkadza , jak będziesz miał do sprzedania to napisz .

Data: 2011-02-02 19:49:44
Autor: kashmiri
Nokia C2
[...]

Jasne, odezwę się.

Menu mi nie przeszkadza w żadnym języku. Brak polskiego słownika T9 - owszem...

k.

Data: 2011-02-03 16:56:45
Autor: TGor
Nokia C2
On 2011-02-02 19:49, kashmiri wrote:

Menu mi nie przeszkadza w żadnym języku. Brak polskiego słownika T9 - owszem...

k.

Wiesz, młódzi onetowej, pryszczatej (w sensie potencjalnym nabywcom, oczywiście) co to pisze "phon", "kópić", "puł", "tysionc" ... T9 (jego brak) nie przeszkadza. ;-)

Data: 2011-02-04 22:52:16
Autor: kashmiri
Nokia C2
On 2011-02-02 19:49, kashmiri wrote:

[...]

W Indiach mówią, że będzie na rynku za miesiąc. No, muszą się wyrobić do 5 Marca, żeby przyjechało. Zamówiłem 10 sztuk, wg Internetu cena od sztuki ma być jakieś 45? plus podatki.

k.

Data: 2011-03-06 09:26:21
Autor: tomasz1125
Nokia C2
Czy udało się sprowadzić nokie do polski ?

Data: 2011-03-06 01:25:46
Autor: Janeo
Nokia C2
Prawda, ze C2-00 jako pierwszy dual-SIM Nokii nie powinien byc
sprzedawany jedynie w Indiach. Ale ten telefon jest skrojony na Indie
- jest bardzo przecietnym, tanim telefonem i jedynie wyjatkowy jest
jednoczesnie dzialajacy dual-DIM.
Pewnie licza na 1)liczna hinduska populacje, oraz 2) niska cene.
Wszystko razem ma im dac jakis zysk, ktorego w Europie by nie mieli.

Data: 2011-01-30 16:14:25
Autor: Endi
Nokia C2

Użytkownik <tomasz1125@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.00000283.4d4527d8newsgate.onet.pl...
Gdzie w europie (nie mówię już o Polsce) , można kupić nokie c2 ?

Zapewne można to sprawdzić na nokia.com wybierając odpowiedni kraj i produkt.

Nokia C2