Nokia C3-01 - nie uwzgledniona gwarancja

Data: 2012-05-23 23:29:41
Autor: cpt. Nemo
Nokia C3-01 - nie uwzgledniona gwarancja

Uzytkownik "T.V." <szukajcie@znajdziecie.pl> napisal w wiadomosci news:163vrvflyuwg2.dlgcomputadora.pl...

Telefon zostal oddany w ramach gwarancji do naprawy, lecz odpowiedz serwisu
byla nastepujaca:

"
W dostarczonym urzadzeniu stwierdzilismy uszkodzenie zwiazane z ingerencja
cieczy.

Stara nieuczciwa wymowka Nokii. Zostalem tak potraktowany wiele lat temu, od tej pokry ani ja ani nikt z mojej rodziny Nokii nie kupil. Zyjemy zdrowo i szczesliwie z telefonami uczciwych marek, a Nokia chyli sie ku upadkowi i niebawem bedzie jedynie wspomnieniem...
I pies z nia tancowal :)

Nemo

Nokia C3-01 - nie uwzgledniona gwarancja