Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji

Data: 2017-06-29 11:25:25
Autor: radekp@konto.pl
Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji
Wgrałem pliki .jar do telefonu (ręcznie - transfer przez kabelek, bez Ovi)
I tu pytanie - jak to teraz zainstalować?
Szukam jakiegoś menedżera plików, ale nie widzę sposobu coby kliknąć teraz w
tego .jara.

Data: 2017-06-29 15:45:37
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości
[...]

Menedzer plikow powinien byc w telefonie.

J.

Data: 2017-06-29 19:00:31
Autor: R.L
[...]

sorry za wczesniejszy post ..

np:

menu-aplikacje-biuro-mndz.plik-wybor pamiec telefonu/karta-wybor  katalogu-wybor jar-otworz

Data: 2017-06-30 13:58:01
Autor: radekp@konto.pl
Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji
Thu, 29 Jun 2017 19:00:31 +0200, w <op.y2lti51xqm03lc@airlive>, "R.L"
<rycholek@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

np:

menu-aplikacje-biuro-mndz.plik-wybor pamiec telefonu/karta-wybor  katalogu-wybor jar-otworz

Dzięki -- jest.
Teraz wiem dlaczego symbian upadł ;)
Kto to tak zakopał?

Data: 2017-06-30 16:28:36
Autor: J.F.
Użytkownik radekp  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b5fclc5ehve3og03mntpebpjk185q19nmp@4ax.com...
[...]

Nokia :-)

Czy zakopal ... w C6-00 jest w miare normalnie, w glownych aplikacjach.
Nie ma u C5 ?

A poza tym ... mielismy chyba ambicje, ze nie bedzie plikow, beda aplikacje ze sklepu.
Android tez takie ambicje ma :-)

J.

Data: 2017-06-29 19:27:43
Autor: ALEX MR
W dniu 29.06.2017 o 11:25, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Spróbuj wrzucić je do fona po bluetooth. Kiedyś tak się je instalowało.

--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D

Data: 2017-06-30 00:56:24
Autor: Animka
W dniu 2017-06-29 o 19:27, ALEX MR pisze:
W dniu 29.06.2017 o 11:25, radekp@konto.pl pisze:
Wgrałem pliki .jar do telefonu (ręcznie - transfer przez kabelek, bez
Ovi)
I tu pytanie - jak to teraz zainstalować?

Klikasz na ten plik, czy przytrzymujesz palcem i powinno pokazać się polecenie "zainstaluj".

On juz ma te pliki w telefonie.

--
animka

Data: 2017-06-30 18:09:12
Autor: ALEX MR
W dniu 30.06.2017 o 0:56, Animka pisze:

[...]

A jaki problem przerzucić je do komputera?

Data: 2017-06-30 18:32:00
Autor: J.F.
Użytkownik "ALEX MR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:595677a8$0$15205$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Najprosciej przerzucic przez Bluetooth.
Ale trzeba miec tego menagera plikow :-P

A propos - a jak zapisac na telefonie plik otrzymany przez BT gdzies na karte pamieci ?
Jest w jakiejs "skrzynce odbiorczej" i wyciagnac sie IMO nie da ...

J.

Data: 2017-06-30 18:48:52
Autor: radekp@konto.pl
Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji
Fri, 30 Jun 2017 18:32:00 +0200, w <59567d01$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>A jaki problem przerzucić je do komputera?

A po co z powrotem?

Najprosciej przerzucic przez Bluetooth.
Ale trzeba miec tego menagera plikow :-P

Trzeba mieć BT w komputerze :P.
Chociaż zawsze można przegrać do smartfona, a potem na Nokię przez BT :P.

A propos - a jak zapisac na telefonie plik otrzymany przez BT gdzies na karte pamieci ?
Jest w jakiejs "skrzynce odbiorczej" i wyciagnac sie IMO nie da ...

Jest w folderze Bluetooth (czy jakoś tak) i normalnie file managerem.

Data: 2017-06-30 19:07:17
Autor: ALEX MR
W dniu 30.06.2017 o 18:48, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Prześledź wątek od początku, to się dowiesz.

Data: 2017-06-30 22:51:39
Autor: radekp@konto.pl
ALEX MR <kill@spamers.us> napisał(-a):

Prześledź wątek od początku, to się dowiesz.

Mam przerzucać z powrotem do kompa, instalować program na PC do instalowania
programów na telefonie i tak instalować? A to postoję.

Data: 2017-06-30 19:14:02
Autor: J.F.
[...]

Jest w folderze Bluetooth, ale to jest folder jakies tajemniczej "skrzynki", gdzie sa tez sms, mms, i jakos dobrze to przed File Managerem schowane/niedostepne.

J.

Data: 2017-06-30 19:06:23
Autor: ALEX MR
W dniu 30.06.2017 o 18:32, J.F. pisze:

[...]

Nie trzeba, komp widzi kartę pamięci i pamięć smartfona, po kablu USB. Jeśli o Symbianie piszesz                                              .

A propos - a jak zapisac na telefonie plik otrzymany przez BT gdzies na karte pamieci ?
Jest w jakiejs "skrzynce odbiorczej" i wyciagnac sie IMO nie da ...

Od lat nie używam telefonów, nie pomogę                                .

Data: 2017-06-30 19:57:27
Autor: Animka
W dniu 2017-06-30 o 18:09, ALEX MR pisze:
[...]

To w telefonie chcesz coś zainstalować, czy w komputerze.

--
animka

Data: 2017-06-30 21:28:31
Autor: ALEX MR
W dniu 30.06.2017 o 19:57, Animka pisze:

[...]

Czy ja piszę po chińsku, czy zdołasz jednak sprawdzić wątek Aniu?

Data: 2017-07-01 21:16:16
Autor: Animka
W dniu 2017-06-30 o 21:28, ALEX MR pisze:
[...]

Pisałeś chyba. że nie możesz zainstalować aplikacji w telefonie.

--
animka

Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji