Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji

Data: 2017-06-29 19:00:31
Autor: R.L
Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji
Dnia 29-06-2017 o 11:25:25 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):

Wgrałem pliki .jar do telefonu (ręcznie - transfer przez kabelek, bez  Ovi)
I tu pytanie - jak to teraz zainstalować?
Szukam jakiegoś menedżera plików, ale nie widzę sposobu coby kliknąć  teraz w
tego .jara.

sorry za wczesniejszy post ..

np:

menu-aplikacje-biuro-mndz.plik-wybor pamiec telefonu/karta-wybor  katalogu-wybor jar-otworz

Data: 2017-06-30 13:58:01
Autor: radekp@konto.pl
Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji
Thu, 29 Jun 2017 19:00:31 +0200, w <op.y2lti51xqm03lc@airlive>, "R.L"
<rycholek@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

np:

menu-aplikacje-biuro-mndz.plik-wybor pamiec telefonu/karta-wybor  katalogu-wybor jar-otworz

Dzięki -- jest.
Teraz wiem dlaczego symbian upadł ;)
Kto to tak zakopał?

Data: 2017-06-30 16:28:36
Autor: J.F.
Użytkownik radekp  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b5fclc5ehve3og03mntpebpjk185q19nmp@4ax.com...
[...]

Nokia :-)

Czy zakopal ... w C6-00 jest w miare normalnie, w glownych aplikacjach.
Nie ma u C5 ?

A poza tym ... mielismy chyba ambicje, ze nie bedzie plikow, beda aplikacje ze sklepu.
Android tez takie ambicje ma :-)

J.

Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji