Nokia C5-03 a zestaw CK-7W

Data: 2011-10-24 09:04:17
Autor: Samotnik
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W
Mam sobie zestaw samochodowych CK-7W, który współpracował po bluetooth z całą serią moich telefonów, od 6310i poczynając na E66 kończąc. Teraz tym
autem jeździ moja dziewczyna, która ma C5-03 i... no i nie umiemy sparować
telefonu z zestawem. Telefon szuka, szuka i nie znajduje zestawu, a jak
znajdzie, to nie chce się połączyć. Jeśli ważne są szczegóły, to mogę
spróbować jeszcze raz i dokładnie opisać objawy. Z laptopem telefon się po
BT łączy, czyli niby sprawny. Zestaw się z E66 łączy, czyli też niby
sprawny. Ale razem nie pojadą i koniec. Co jest grane?!
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-10-24 17:18:32
Autor: VomitroN
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości news:slrnjaafls.anr.samotniklocalhost.localdomain...
[...]

A czy gdy probujesz polaczyc nowy telefon z zestawem BT, nie ma w poblizu jakiegos sparowanego wczesniej telefonu?

--
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Data: 2011-10-25 08:11:18
Autor: Samotnik
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W
Dnia 24.10.2011 VomitroN <vomitronNOSPAM@interia.pl> napisał/a:
A czy gdy probujesz polaczyc nowy telefon z zestawem BT, nie ma w poblizu jakiegos sparowanego wczesniej telefonu?

Jest, mój :) Ale oczywiście wyłączam w nim BT zanim zacznę próby.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-10-26 07:33:17
Autor: VomitroN
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości news:slrnjad0ug.qjr.samotniklocalhost.localdomain...
[...]

Moze po wejsciu do auta, pozwol zeby CK-7W sam znalazl te nokie? --

Data: 2011-10-26 04:59:23
Autor: Samotnik
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W
Dnia 26.10.2011 VomitroN <vomitronNOSPAM@interia.pl> napisał/a:
[...]

Ale musiałaby być najpierw sparowana, a nawet tego nie da rady.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-10-26 08:42:38
Autor: VomitroN
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości news:slrnjafa2m.3j6.samotniklocalhost.localdomain...
[...]

Wylaczenie dwóch, dzialajacych w tle procesow, moze spowodowac wlasnie taka przypadlosc.
Czy telefon ma fabryczny soft, czy bylo grzebane ?

Data: 2011-10-26 13:13:07
Autor: Samotnik
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W
[...]

Nic nie było grzebane, z salonu plusa prosto
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-10-26 19:17:49
Autor: VomitroN
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości news:slrnjag70e.h2r.samotniklocalhost.localdomain...
[...]

A czy mimo tych nieudanych prob parowania, zestaw zostal w ogole wczesniej zarejestrowany w menu Bluetooth -> urządzenia powiazane? Czy tez nie ma go tam wcale?

Data: 2011-10-27 06:11:33
Autor: Samotnik
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W
[...]

Sprawdzę i odpowiem
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-10-27 09:34:02
Autor: VomitroN
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości news:slrnjai2lv.o99.samotniklocalhost.localdomain...
[...]

Sprawdz, bo prawdopodobnie, albo masz zapchany powiązanymi urzadzeniami telefon, albo zestaw glosnomowiacy.

Data: 2011-10-31 06:19:48
Autor: Samotnik
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W
[...]

Nie został, nie było tam żadnych urządzeń. Za to pewnie zapchany był
zestaw, bo po dłuuuuższym przytrzymaniu przycisku wyczyściłem mu listę
urzązeń, tak jak to ktoś tu poradził - i pomogło. Urządzenia trzeba na nowo
sparować, ale tym razem C5-03 już 'załapała'. Dzięki za pomoc.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-10-26 09:30:25
Autor: Mariano Italiano
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W
W dniu 2011-10-26 06:59, Samotnik pisze:
[...]

Z takim samym zestawem łączę najnowsze Nokie (E72, N8 i E6), więc szukałbym raczej rozwiązania po stronie ustawień bt w telefonie.
Sam zestaw nie udostępnia mozliwości konfiguracyjnych.

--
Mariano

Data: 2011-10-27 10:19:18
Autor:
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W
Samotnik <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał(a):
[...]

Zestaw CK-7W przechowuje dane 7 uwierzytelnionych urządzeń, skasuj tą listę i
wtedy spróbuj...    --

Data: 2011-10-27 19:48:26
Autor: Samotnik
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W
Dnia 27.10.2011   <pikap@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał/a:
Zestaw CK-7W przechowuje dane 7 uwierzytelnionych urządzeń, skasuj tą listę i
wtedy spróbuj...

W jaki sposób się kasuje?
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-10-27 23:03:47
Autor: Ircys
Nokia C5-03 a zestaw CK-7W
On 27 Paź, 21:48, Samotnik pisze...
> Zestaw CK-7W przechowuje dane 7 uwierzytelnionych urządzeń, skasuj tą listę i
> wtedy spróbuj...

W jaki sposób się kasuje?

Leniszek :)
Z instrukcji:
"Usuwanie informacji o uwierzytelnionych urządzeniach Bluetooth:
Zestaw samochodowy przechowuje dane 7 ostatnio uwierzytelnionych
urządzeń Bluetooth.
Listę takich urządzeń możesz skasować. Aby skasować listę, zestaw
samochodowy musi być wyłączony (wskaźnik nie świeci się):
Naciśnij i przytrzymaj przycisk do chwili usłyszenia sygnału. Sygnał
ten
oznacza, że lista została skasowana."
str. 23

Ircys